Link4, jako pierwsza firma w Polsce, wprowadziło ubezpieczenia komunikacyjne przez Internet skierowane do wszystkich zainteresowanych tego typu metodą zakupu. Dostępna na stronie link4.pl platforma internetowa umożliwia zawarcie ubezpieczenia komunikacyjnego i zakup polisy OC, OC i AC oraz NNW.
Odwiedzając strony internetowe Link4, Klienci mają możliwość złożenia wniosku i zawarcia umowy na wybrany zakres ochrony ubezpieczeniowej, na podstawie składki, automatycznie wyliczonej przez system dla danego kierowcy i samochodu. Czas potrzebny na ubezpieczenie samochodu przez Internet w Link4 to około 10 minut.
W trakcie wypełniania formularza służącego do wyliczenia składki, Klient w każdej chwili może skorzystać z dodatkowych wyjaśnień do pytań zadanych w formularzu.
Dostępna jest także możliwość zamówienia rozmowy i uzyskania dodatkowych informacji od konsultanta Link4. Na każdym etapie wypełniania formularza Klient może go zapisać, tworząc swój profil użytkownika i zakończyć przygotowanie
wniosku w wygodnym dla siebie momencie.
Po zaakceptowaniu oferty, polisa wraz z dokumentami ubezpieczeniowymi jest dostarczana pocztą, pod adres wskazany przez Klienta, w ciągu 3 dni roboczych.
'Konsekwentnie realizując strategię odpowiadania na potrzeby Klientów, uzupełniliśmy usługi Link4 o możliwość zakupu polisy ubezpieczeniowej przez Internet. Wprowadzając ubezpieczenia direct w Polsce, odnieśliśmy sukces
w sprzedaży ubezpieczeń przez telefon. Jesteśmy przekonani, że oferowana przez Link4 możliwość zakupu ubezpieczenia przez Internet, podobnie jak w innych krajach
Unii Europejskiej, także w Polsce spotka się z dużym zainteresowaniem wszystkich kierowców, którzy cenią czas i wygodę’, powiedziała Zofia Dzik, kierująca Spółką.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.