Link4 sprzedaje ubezpieczenia komunikacyjne przez Internet

Opublikowano: 11 kwietnia 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Link4, jako pierwsza firma w Polsce, wprowadziło ubezpieczenia komunikacyjne przez Internet skierowane do wszystkich zainteresowanych tego typu metodą zakupu. Dostępna na stronie link4.pl platforma internetowa umożliwia zawarcie ubezpieczenia komunikacyjnego i zakup polisy OC, OC i AC oraz NNW.

Odwiedzając strony internetowe Link4, Klienci mają możliwość złożenia wniosku i zawarcia umowy na wybrany zakres ochrony ubezpieczeniowej, na podstawie składki, automatycznie wyliczonej przez system dla danego kierowcy i samochodu. Czas potrzebny na ubezpieczenie samochodu przez Internet w Link4 to około 10 minut.

W trakcie wypełniania formularza służącego do wyliczenia składki, Klient w każdej chwili może skorzystać z dodatkowych wyjaśnień do pytań zadanych w formularzu.

Dostępna jest także możliwość zamówienia rozmowy i uzyskania dodatkowych informacji od konsultanta Link4. Na każdym etapie wypełniania formularza Klient może go zapisać, tworząc swój profil użytkownika i zakończyć przygotowanie

wniosku w wygodnym dla siebie momencie.

Po zaakceptowaniu oferty, polisa wraz z dokumentami ubezpieczeniowymi jest dostarczana pocztą, pod adres wskazany przez Klienta, w ciągu 3 dni roboczych.

'Konsekwentnie realizując strategię odpowiadania na potrzeby Klientów, uzupełniliśmy usługi Link4 o możliwość zakupu polisy ubezpieczeniowej przez Internet. Wprowadzając ubezpieczenia direct w Polsce, odnieśliśmy sukces

w sprzedaży ubezpieczeń przez telefon. Jesteśmy przekonani, że oferowana przez Link4 możliwość zakupu ubezpieczenia przez Internet, podobnie jak w innych krajach

Unii Europejskiej, także w Polsce spotka się z dużym zainteresowaniem wszystkich kierowców, którzy cenią czas i wygodę', powiedziała Zofia Dzik, kierująca Spółką.

http://www.link4.pl

Sylwester KozakLink4 sprzedaje ubezpieczenia komunikacyjne przez Internet

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.