Mimo gwałtownego rozwoju wiele serwisów społecznościowych nadal szuka sposobów na zarabianie pieniędzy. Ciekawy pomysł wdraża LinkedIn. Skierowana do biznesowych profesjonalistów witryna postanowiła uruchomić własną sieć reklamową.
Projekt powstaje we współpracy z firmą Collective Media. Założenie jest takie, aby współpracujące z LinkedIn strony WWW otrzymały możliwość analizowania i wykorzystywania informacji na temat użytkowników społeczności w sytuacji, gdy ci odwiedzają takie partnerskie serwisy.
Precyzyjne targetowanie pozwala na osiągnięcie znacznie wyższych wskaźników CPM – kosztu za tysiąc wyświetleń, który waha się między 30 a 76 dolarami. Tekstowe boksy są sprzedawane po 12-20 USD za tysiąc wyświetleń. W większości społeczności te wskaźniki nie przekraczają jednego dolara.
LinkedId posiada 27 milionów zarejestrowanych kont. Według firmy badawczej comScore witryna odnotowała w lipcu 2008 8,7 miliona unikalnych użytkowników, z czego 5,2 mln pochodziło z USA. Według danych własnych witryny przeciętne dochody w gospodarstwie domowym internauty korzystającego z serwisu wynoszą 110 tysięcy USD. Średni wiek to 41 lat.
Mechanizm wykorzystany przez twórców projektu w nowej sieci reklamowej działa już z powodzeniem na stronie głównej LinkedIn. Użytkownicy oglądają przekazy promocyjne dopasowane do branży w której pracują, wielkości firmy, płci, internetowej aktywności. Niektórzy z partnerów witryny („Businessweek”, CNBC, „New York Times”) być może zaczną współpracę z siecią.
Źródło: TechCrunch
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.