Portal Gazeta.pl wprowadza nową formę reklamy – linki tekstowe. Teraz każdy może na wybranych serwisach portalu Gazeta.pl zareklamować swój sklep czy też serwis hobbystyczny.
Linki tekstowe to nowa, nieinwazyjna forma reklamy w postaci linku hipertekstowego do stron WWW z krótkim ich opisem reklamowym. Linki są dostępne na wybranych serwisach portalu Gazeta.pl, np. Forum, Piłkarzyki, Katalog, czyli w miejscach tworzących społeczność internetową.
Z reklamowych linków na portalu Gazet.pl, w kilka chwil po uruchomieniu tej usługi na Forum, jako pierwsze skorzystały serwisy: Esentia.pl i Herbea.pl – na Forum Uroda oraz MniamMniam.pl – na Forum Kobieta.
– Linki tekstowe są coraz popularniejszą formą reklamy, dotąd spotykaną głównie w wyszukiwarkach. Portal Gazeta.pl stworzył nam możliwość kontekstowego zareklamowania naszej drogerii w miejscach, gdzie są naprawdę osoby interesujące się urodą oraz pielęgnacją ciała. Samemu, w zależności od potrzeb mogę tworzyć przekaz reklamowy. Dzięki temu trafiamy z naszą ofertą do osób, które tego naprawdę chcą – mówi Joanna Saternus, współwłaścicielka drogerii internetowej Esentia.pl.
Aby zamieścić link, wystarczy mieć bezpłatne konto pocztowe na portalu Gazeta.pl. Po zalogowaniu się należy wypełnić odpowiedni formularz, podając tytuł linku, opis oraz adres URL oraz wybrać termin publikacji i zapłacić. Linki można wykupić na jeden dzień albo tydzień. Nie ma możliwości rezerwacji terminów. Można wykupić publikację reklamy na zasadzie „pierwsze wolne miejsce”. Dla każdego linku są prowadzone statystyki. Zliczane są odsłony strony z wykupionym linkiem i kliknięcia w link.
Link kosztuje z VAT 30 zł za tygodniową publikację i 14,10 zł na jeden dzień. Za linki można zapłacić kartą kredytową lub przelewem z konta Inteligo.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.