Linki reklamowe w portalu Gazeta.pl

Opublikowano: 26 kwietnia 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Portal Gazeta.pl wprowadza nową formę reklamy – linki tekstowe. Teraz każdy może na wybranych serwisach portalu Gazeta.pl zareklamować swój sklep czy też serwis hobbystyczny.

Linki tekstowe to nowa, nieinwazyjna forma reklamy w postaci linku hipertekstowego do stron WWW z krótkim ich opisem reklamowym. Linki są dostępne na wybranych serwisach portalu Gazeta.pl, np. Forum, Piłkarzyki, Katalog, czyli w miejscach tworzących społeczność internetową.

Z reklamowych linków na portalu Gazet.pl, w kilka chwil po uruchomieniu tej usługi na Forum, jako pierwsze skorzystały serwisy: Esentia.pl i Herbea.pl – na Forum Uroda oraz MniamMniam.pl – na Forum Kobieta.

– Linki tekstowe są coraz popularniejszą formą reklamy, dotąd spotykaną głównie w wyszukiwarkach. Portal Gazeta.pl stworzył nam możliwość kontekstowego zareklamowania naszej drogerii w miejscach, gdzie są naprawdę osoby interesujące się urodą oraz pielęgnacją ciała. Samemu, w zależności od potrzeb mogę tworzyć przekaz reklamowy. Dzięki temu trafiamy z naszą ofertą do osób, które tego naprawdę chcą – mówi Joanna Saternus, współwłaścicielka drogerii internetowej Esentia.pl.

Aby zamieścić link, wystarczy mieć bezpłatne konto pocztowe na portalu Gazeta.pl. Po zalogowaniu się należy wypełnić odpowiedni formularz, podając tytuł linku, opis oraz adres URL oraz wybrać termin publikacji i zapłacić. Linki można wykupić na jeden dzień albo tydzień. Nie ma możliwości rezerwacji terminów. Można wykupić publikację reklamy na zasadzie „pierwsze wolne miejsce”. Dla każdego linku są prowadzone statystyki. Zliczane są odsłony strony z wykupionym linkiem i kliknięcia w link.

Link kosztuje z VAT 30 zł za tygodniową publikację i 14,10 zł na jeden dzień. Za linki można zapłacić kartą kredytową lub przelewem z konta Inteligo.

http://www.gazeta.pl/linki

Sylwester KozakLinki reklamowe w portalu Gazeta.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.