LOGICSEARCH, część Grupy ARBOinteractive, specjalizująca się w rozwiązaniach marketingowych w wyszukiwarkach i sieciach kontekstowych (SEM) otwiera oddział w Rumunii. Jest to drugie europejskie biuro LOGICSEARCH.
„Rynek rumuński traktujemy jako niezwykle obiecujący – liczba użytkowników rośnie rokrocznie w tempie około 20%. Równocześnie bardzo dynamicznie rozwija się handel elektroniczny – pierwsze silne marki zaczynają ugruntowywać swoją pozycję w świadomości użytkowników Internetu” – mówi Tomasz Więckowski, dyrektor zarządzający LOGICSEARCH Polska.
Dotychczas działania z zakresu SEM realizowane były przez wyspecjalizowany dział ARBOinteractive Rumunia. Szybki rozwój działu przyczynił się do decyzji o rozpoczęciu działalności pod osobnym brandem. Tym samym rumuński oddział LOGICSEARCH może pochwalić się realizacją kampanii dla dużych i mniejszych klientów z branży turystycznej, bankowej i motoryzacyjnej.
„Niejednokrotnie zaskakujemy swoich klientów skalą oszczędności, jakie są w stanie uzyskać współpracując z nami. W niektórych przypadkach redukcja kosztów osiąga poziom 50% w stosunku do wydatków, jakie reklamodawcy ponosili prowadząc kampanie w wyszukiwarkach samodzielnie. Liczymy na przeniesienie tej strategii na rynek rumuński” – dodaje Tomasz Więckowski.
Kwalifikacje każdego pracownika LOGICSEARCH, jak również wiarygodność firmy w Polsce i całej Europie potwierdzają certyfikaty Google Advertising Individual oraz właśnie uzyskany przez odział rumuński certyfikat Google Qualified Company. Jest on przyznawany wyłącznie firmom, które osiągają kwartalne obroty w kampaniach linków sponsorowanych Google na poziomie 100 tys. dolarów.
„Nasza długofalowa strategia przewiduje dalsze poszerzanie wpływów na rynkach, na których najnowsze rozwiązanie technologiczne z zakresu reklamy online nie są jeszcze dostatecznie spopularyzowane. Doświadczenia zdobywane na rynkach lokalnych pozwalają nam jeszcze lepiej różnicować naszą ofertę i dostosowywać się do coraz większych wymagań klientów” – dodaje Tomasz Więckowski.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.