Logo do remontu

Opublikowano: 25 maja 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Portal eGospodarka.pl rozwija współpracę z autorską pracownią projektowania logo Andrzeja-Ludwika Włoszczyńskiego. We wspólnie prowadzonym serwisie poświęconym projektowaniu najważniejszego elementu wizualizacji firmy jakim jest logo, logotyp firmowy, portal eGospodarka.pl oferuje swoim użytkownikom poszerzone pakiety, pozwalające na zamówienie profesjonalnie wykonanych znaków firmowych.
Charakterystyczne logo jest jednym z unikalnych elementów wizerunku firmy. Odpowiedni symbol graficzny identyfikuje firmę dużo szybciej i precyzyjniej niż sama nazwa. Marketingowe znaczenie profesjonalnie zaprojektowanego logo jest porównywalne z hasłem wiodącym firmy. Dlatego niezwykle istotne jest profesjonalnie zaprojektowane znaku, który będzie kojarzył się z firmą i jej działalnością. Profesjonalne logo to podstawowy element budowy przewagi nad konkurencją.

Portal eGospodarka.pl, wychodząc naprzeciw zapotrzebowaniu małych i średnich firm na wszelkie elementy mogące podnieść ich konkurencyjność, uruchomił w grudniu 2005 roku serwis www.logo.egospodarka.pl. W założeniu ma on pomóc w takim zaprojektowaniu nowego lub odświeżeniu dotychczasowego znaku, by firma stała się lepiej rozpoznawalna. Serwis powstał we współpracy z autorską pracownią projektowania logo Andrzeja-Ludwika Włoszczyńskiego.

W ramach serwisu www.logo.egospodarka.pl można zamówić projekt logo firmowego, korzystając z jednego z trzech pakietów, zawierających nie tylko projekt samego znaku ale także (w zależności od wybranej opcji) projekt papierów firmowych, wizytówek, kopert oraz Podstawową Księgę Znaku.

Duża popularność serwisu zaowocowała poszerzeniem współpracy pomiędzy portalem eGospodarka.pl a pracownią Andrzeja-Ludwika Włoszczyńskiego. Użytkownicy serwisu mogą teraz skorzystać z nowych możliwości, płacąc jeszcze przez trzy tygodnie starą, niższą cenę.

– Propozycja stworzenia nowego, wprowadzenia korekty w dotychczasowym lub przeprojektowanie logo, okazała się dla wielu firm niezwykle atrakcyjna. Dlatego wynegocjowaliśmy z naszym partnerem zachowanie przez jakiś czas niższych cen, przy jednoczesnej znacznej rozbudowie oferty – mówi Beata Szkodzin, wydawca serwisu eGospodarka.pl.

Zmiany w ofercie zostały dokonane na podstawie sugestii i propozycji osób, które już skorzystały z usługi projektowania znaku firmowego. Osoby zamawiające teraz wykonanie dla swojej firmy logo otrzymują projekt w przestrzeniach barwnych CMYK i RGB, w wersjach kolor, monochromatycznej, achromatycznej oraz w formatach wektorowych cdr, ai, eps i rastrowych tiff, psd i jpg w postaci podwójnego kompletu na płytach CD, a w pakiecie czerwonym również 2 egzemplarze wydruku Księgi Znaku obejmującej wersje logo, logotypy i hasła firmowe, pola ochronne, budowę znaku, dokładny opis kolorystyki, zalecane tła i typografię firmową.

www.egospodarka.pl

Hanna LaskowskaLogo do remontu

Podziel się!

O autorze

hania