Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły dla pasażerów nowy serwis internetowy www.lot.com. Za stworzenie nowej struktury serwisu oraz zaprojektowanie jego warstwy graficznej, jak również przygotowanie HTML i CSS, odpowiadała agencja FireFly Creation.
LOT.com został zaprojektowany z myślą o maksymalnym zwiększeniu użyteczności serwisu dla klientów. W tym celu agencja przygotowała bardziej czytelną niż dotychczas architekturę strony. Usystematyzowała także formę przekazywania informacji użytkownikom oraz zaprojektowała zdecydowanie nowocześniejszą warstwę wizualną całego serwisu.
„Zadbaliśmy o to, aby klienci nie mieli trudności z wyszukiwaniem w serwisie niezbędnych informacji, a poruszanie się po nim było przyjemne i intuicyjne. Żeby osiągnąć taki efekt, nie zmienialiśmy zawartości serwisu, przeprowadziliśmy natomiast badania eyetrackingowe oraz symulację korzystania przez konsumentów z serwisów linii lotniczych. Na tej podstawie stworzyliśmy nową strukturę LOT.com”, wyjaśnia Marek Łapczyński, Senior Account Manager odpowiadający w FireFly Creation za współpracę z PLL LOT.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.