Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły dla pasażerów nowy serwis internetowy www.lot.com. Za stworzenie nowej struktury serwisu oraz zaprojektowanie jego warstwy graficznej, jak również przygotowanie HTML i CSS, odpowiadała agencja FireFly Creation.
LOT.com został zaprojektowany z myślą o maksymalnym zwiększeniu użyteczności serwisu dla klientów. W tym celu agencja przygotowała bardziej czytelną niż dotychczas architekturę strony. Usystematyzowała także formę przekazywania informacji użytkownikom oraz zaprojektowała zdecydowanie nowocześniejszą warstwę wizualną całego serwisu.
„Zadbaliśmy o to, aby klienci nie mieli trudności z wyszukiwaniem w serwisie niezbędnych informacji, a poruszanie się po nim było przyjemne i intuicyjne. Żeby osiągnąć taki efekt, nie zmienialiśmy zawartości serwisu, przeprowadziliśmy natomiast badania eyetrackingowe oraz symulację korzystania przez konsumentów z serwisów linii lotniczych. Na tej podstawie stworzyliśmy nową strukturę LOT.com”, wyjaśnia Marek Łapczyński, Senior Account Manager odpowiadający w FireFly Creation za współpracę z PLL LOT.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.