Agencja interaktywna isens na zlecenie Coty Polska przygotowała serwis www.lovetrap.pl dla nowych zapachów Chupa Chups – Love Trap.
Nowa woda toaletowa Chupa Chups to produkt skierowany do nastolatek. Chupa Chups to światowa marka kojarzona do tej pory przede wszystkim z lizakami. Chupa Chups poprzez Love Trap podpowiada, jak w kobiecy sposób usidlić chłopaka.
„Jesteśmy zadowoleni z wyboru isens przy projekcie strony internetowej dla Chupa Chups Love Trap. Agencja wykazała się dużym profesjonalizmem, kreatywnością oraz zrozumieniem naszych potrzeb w trakcie realizacji projektu. Efekt nie tylko nam przypadł do gustu, ale przede wszystkim zainteresował i zaktywizował młode konsumentki, co przyczyniło się do sukcesu odniesionego przez nową zapachową markę Chupa Chups Love Trap." – powiedziała Marta Foryś, Brand Manager Assistant Coty Polska.
Serwis jest skierowany do nastolatek w wieku od 13 do 18 lat. Wokół niego tworzona jest społeczność – dzięki blogom, newsletter’owi oraz pojawiającym się w serwisie poradom dotyczących urody i miłości. Atrakcyjna prezentacja produktów bazuje na wizerunkach dziewczyn odpowiednich dla danego zapachu. W Polsce promowane są trzy linie zapachowe: Divine Paradise, Hot Pink, Sensual Heaven. Zalogowani użytkownicy mogą spędzić miło czas przy grach, sprawdzić swój horoskop, ściągnąć tapety i wygaszacze ekranów. Wkrótce, ze względu na duże zainteresowanie działu Rozrywka, planowana jest jego rozbudowa. Nowe informacje pojawiające się w serwisie (szczególnie porady z zakresu urody i miłości) wysyłane są w formie newsletter’a do zalogowanych użytkowników.
W serwisie prowadzone są blogi autorstwa dziewczyn oraz dodatkowo blog konkursowy. Blogi symbolizują poszczególne linie zapachowe. Zadanie konkursowe polega na przesłaniu pracy konkursowej – tekstu na temat „Mój dzień z Love Trap” dowolnie wybranej postaci Love Trap: Divine Paradise, Hot Pink lub Sensual Heaven. Nagrodami w konkursie są pachnące zestawy Chupa Chups. Wkrótce, zalogowani użytkownicy będą mogli prowadzić własne blogi (dodawanie wątków oraz zdjęć za pomocą formularza w serwisie), a już teraz każda osoba odwiedzająca serwis może komentować bieżące tematy. Obecnie prowadzona jest kampania reklamowa w Internecie wspomagana działaniami POS oraz PR.
www.lovetrap.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.