Agencja interaktywna isens na zlecenie Coty Polska przygotowała serwis www.lovetrap.pl dla nowych zapachów Chupa Chups – Love Trap.
Nowa woda toaletowa Chupa Chups to produkt skierowany do nastolatek. Chupa Chups to światowa marka kojarzona do tej pory przede wszystkim z lizakami. Chupa Chups poprzez Love Trap podpowiada, jak w kobiecy sposób usidlić chłopaka.
„Jesteśmy zadowoleni z wyboru isens przy projekcie strony internetowej dla Chupa Chups Love Trap. Agencja wykazała się dużym profesjonalizmem, kreatywnością oraz zrozumieniem naszych potrzeb w trakcie realizacji projektu. Efekt nie tylko nam przypadł do gustu, ale przede wszystkim zainteresował i zaktywizował młode konsumentki, co przyczyniło się do sukcesu odniesionego przez nową zapachową markę Chupa Chups Love Trap." – powiedziała Marta Foryś, Brand Manager Assistant Coty Polska.
Serwis jest skierowany do nastolatek w wieku od 13 do 18 lat. Wokół niego tworzona jest społeczność – dzięki blogom, newsletter’owi oraz pojawiającym się w serwisie poradom dotyczących urody i miłości. Atrakcyjna prezentacja produktów bazuje na wizerunkach dziewczyn odpowiednich dla danego zapachu. W Polsce promowane są trzy linie zapachowe: Divine Paradise, Hot Pink, Sensual Heaven. Zalogowani użytkownicy mogą spędzić miło czas przy grach, sprawdzić swój horoskop, ściągnąć tapety i wygaszacze ekranów. Wkrótce, ze względu na duże zainteresowanie działu Rozrywka, planowana jest jego rozbudowa. Nowe informacje pojawiające się w serwisie (szczególnie porady z zakresu urody i miłości) wysyłane są w formie newsletter’a do zalogowanych użytkowników.
W serwisie prowadzone są blogi autorstwa dziewczyn oraz dodatkowo blog konkursowy. Blogi symbolizują poszczególne linie zapachowe. Zadanie konkursowe polega na przesłaniu pracy konkursowej – tekstu na temat „Mój dzień z Love Trap” dowolnie wybranej postaci Love Trap: Divine Paradise, Hot Pink lub Sensual Heaven. Nagrodami w konkursie są pachnące zestawy Chupa Chups. Wkrótce, zalogowani użytkownicy będą mogli prowadzić własne blogi (dodawanie wątków oraz zdjęć za pomocą formularza w serwisie), a już teraz każda osoba odwiedzająca serwis może komentować bieżące tematy. Obecnie prowadzona jest kampania reklamowa w Internecie wspomagana działaniami POS oraz PR.
www.lovetrap.pl
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.