Facebook umożliwił integrację akcji „Lubię to!” z aplikacjami mobilnymi. Co to oznacza dla użytkowników i programistów?
Facebook na blogu dla programistów poinformował o udostępnieniu nowej akcji ułatwiającej integrację przycisku „Lubię to!” z tworzonymi przez nich aplikacjami mobilnymi.
W wielu aplikacjach mobilnych już teraz możliwe jest polubienie zawartych w nich treści (np. w Instagram czy Foursquare), jednak informacja ta była udostępniana tylko w ramach ekosystemu tej aplikacji. Zaprezentowane rozwiązanie sprawia, że polubienie treści w aplikacji będzie oznaczało opublikowanie informacji o tym na Tablicy, w powiadomieniach i tickerze użytkownika oraz autora polubionej treści. Warunkiem publikacji jest nadanie aplikacji autoryzacji. Programiści nie muszą wykorzystywać standardowego wizerunku przycisku „Lubię to!”, mogą wybrać własną grafiką i opis.
Nowe rozwiązanie zwiększa widoczność aplikacji na Facebooku, co jest niewątpliwe ważne dla programistów chcących rozreklamować swoją aplikację. Zwłaszcza, że w gąszczu aplikacji dostępnych w AppStore i Google Play nowym produkcjom trudno jest wybić się i zostać zauważoną.
Foto: Facebook Developer Blog
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.