Jak skompletować garderobę, by wyglądać jak gwiazda filmowa, czym zatuszować mankamenty figury oraz kto będzie ikoną stylu w nadchodzącym sezonie – to wszystko w nowym serwisie Agory: Lula.pl.
Kluczem, według którego Lula.pl prezentuje modę jest styl polskich i zagranicznych gwiazd. Internautki znajdą więc informacje dotyczące stylu gwiazd popkultury, modowych wpadek, a wszystko wzbogacone materiałami wideo. W serwisie nie zabrakło także porad stylistek, uzupełnionych sekcją „Lula dla Ciebie”, w której można obejrzeć i skomentować nadesłane przez czytelniczki serwisu zdjęcia stylowej garderoby i modnych akcesoriów.
– Lula.pl to przede wszystkim przyjemny w odbiorze zbiór newsów modowych, do których każda z nas ma szansę się ustosunkować wedle własnego gustu – mówi Magdalena Wasilewska-Michalska, szefowa serwisów lifestylowych Agory – W miarę rozwoju serwisu będziemy rozszerzać oferowane treści o tematy związane z urodą, modą uliczną oraz wiele innych, które będą interesujące dla naszych czytelniczek.
Lula.pl rozszerza grupę marek internetowych Agory skierowanych do kobiet i poświęconych stylowi życia, w której znajdują się m. in. Moda.Gazeta.pl, Kobieta.Gazeta.pl oraz Groszki.pl.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.