Zapraszamy na lutowy Netcamp!

Opublikowano: 8 lutego 2013. Kategoria: Rynek. Tagi:

W imieniu Fundacji Netcamp zapraszamy 15 lutego o godz. 18 na pierwsze w tym roku spotkanie IT w Szczecinie. Będzie o modelu SaaS, projektowaniu RWD oraz reklamie w internecie.

netcamp_logoAgenda spotkania przedstawia się następująco:

Jak przeskoczyć przepaść, stworzyć produkt technologiczny i na nim zarobić – Piotr Karwatka, Divante/Wellcommerce

W prezentacji nie będzie lania wody ani teorii. Piotr opowie jak stworzyć technologiczny produkt w modelu SaaS i sprawić by rozwiązywał realne problemy klientów. Dużo „mięsa”, liczb, nazwisk, faktów i przykładów.

RWD czyli Responsive Web Design – Michał Rachowski, Squiz

Użytkownicy korzystają dziś z internetu za pomocą wielu różnych urządzeń: komputerów stacjonarne, laptopów, tabletów, smartfonów, które posiadają różne możliwości i rozmiary ekranu. W tej sytuacji dużym wyzwaniem jest stworzenie stron internetowych, które są atrakcyjne wizualnie i użytecznie na wszystkich tych urządzeniach. Na szczęście istnieje rozwiązanie tego problemu, elastyczne projektowanie Responsive Web Design (RWD).

Szybkie pieniądze w sieci AD 2013 – Michał Brański, Grupa o2

Prezentacja będzie dotyczyła rynku e-commerce, trendów w reklamie internetowej oraz przyszłości wideo w sieci.

Spotkanie Netcamp odbędzie się w nowym klubie The Liquid (Al. Bohaterów Warszawy 34/35). Organizatorzy planują też transmisję online z wydarzenia. Po prezentacjach będzie czas na branżowe rozmowy przy piwie i afterparty. Aby ułatwić networking wśród uczestników i zobaczyć kto się wybiera na Netcampa można dołączyć do wydarzenia na Facebooku. Aby wziąć udział w spotkaniu wymagana jest rejestracja na stronie www.netcamp.pl.

Dawid ZarazińskiZapraszamy na lutowy Netcamp!

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.