Agencja Marketingu Mobilnego EL2 wykorzystała m-kupony, w unikatowej akcji przeprowadzonej dla firmy Cocoon Collection, właściciela sklepu internetowego swiatsrebra.pl.
Każda osoba, która otrzymała SMSa z kodem, może skorzystać z rabatu na zakupy w sklepie. Agencja Marketingu Mobilnego EL2 zorganizowała dla sklepu internetowego z biżuterią promocję wykorzystującą narzędzie jakim są m-kupony. Do potencjalnych klientów sklepu został wysłany SMS z kodem. Każda osoba, która otrzymała kod SMSem i zakupi przynajmniej jeden produkt, z bogatej oferty sklepu, może skorzystać z jednorazowej zniżki w wysokości 35 PLN.
Ze względu na specyfikę Klienta, który swoje produkty sprzedaje wyłącznie w sieci, weryfikacja m-kuponów odbywa się za pośrednictwem strony internetowej sklepu w chwili dokonywania płatności.
'Już teraz możemy powiedzieć, że po przeprowadzeniu akcji, liczba unikatowych wejść na stronę naszego sklepu wzrosła o 150%’ – mówi Pani Małgorzata Dolżan z firmy Cocoon Collection.
Na potrzeby promocji zakupiono bazę zawierającą ponad 10 tyś. numerów telefonów komórkowych osób, które dokonują systematycznych zakupów za pośrednictwem Internetu.
'Tym razem wykorzystaliśmy m-kupony w akcji promocyjnej zorganizowanej dla sklepu internetowego oferującego biżuterię. Osiągnięte efekty stanowią dla nas znak, że marketing mobilny z powodzeniem znajduje zastosowanie w tak specyficznym środowisku, jakim jest sieć’ – mówi Andrzej Ziemiński, Prezes Agencji Marketingu Mobilnego EL2.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.