MacroSoft – BPSC wspólne wdrożenie

Opublikowano: 23 września 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

MacroSoft Kalisz i BPSC S.A. wdrażają system Impuls BPSC w firmie PPH DGS z Włocławka. DGS jest największym na Europie i jednym z trzech największych na świecie producentów zakrywek aluminiowych typu PILFER-PROOF.

Kontrakt z DGS jest pierwszym wspólnym wdrożeniem MacroSoft i BPSC. W ramach projektu powołano zespół sterujący składający się z przedstawicieli DGS i obu dostawców. W włocławskiej spółce zostanie zainstalowany pełen pakiet Impuls BPSC. Oprogramowanie będzie harmonogramować produkcję przekraczającą miesięcznie nawet 1 miliard sztuk zakrywek. Firma DGS jest klientem MacroSoftu Kalisz

Firma DGS PPH jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się przedsiębiorstw w Polsce. Od trzech lat firma jest wysoko notowana w prowadzonym przez Puls Biznesu rankingu „Gazele Biznesu”.

W związku z profilem działalności DGS kluczowym elementem zarządzania firmą jest planowanie i nadzór nad produkcją. Obecnie sam proces planowania dziennych zleceń produkcyjnych przy zaangażowaniu własnych rozwiązań informatycznych zajmuje 3-4 godziny.

Stale zwiększany asortyment produktów oraz rosnąca liczba zamówień skłoniły zarząd DGS do wyboru kompleksowego rozwiązania informatycznego. Głównym zadaniem implementowanego Impulsa BPSC będzie harmonogramowanie produkcji, dzięki czemu zostaną wyeliminowane potencjalne błędy. Oprogramowanie usprawni działanie przedsiębiorstwa w obszarach: produkcji, finansów, kadr środków trwałych, gospodarce magazynowej, dystrybucji, CRM. Wdrożenie obejmie system wspomagania decyzji, wykorzystywany do analizy obłożenia stanowisk i gniazd produkcji, ich pracochłonności, produktywności oraz przeprowadzania symulacji budżetowych. Wstępnie przewidywana jest instalacja rozwiązania Impuls BPSC na 40 stanowiskach roboczych.

http://www.macrosoft.pl

Sylwester KozakMacroSoft – BPSC wspólne wdrożenie

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.