Opera Krakowska wkroczyła w erę cyfrowego zarządzania przepływem informacji. Największa instytucja kulturalna Województwa Małopolskiego może szybko i sprawnie komunikować się wewnątrz swojej organizacji dzięki wdrożeniu systemu LINFO na platformie IBM Lotus Notes/Domino. Projekt został przeprowadzony przez MacroSoft Kraków.
Opera Krakowska zatrudnia blisko 300 stałych pracowników i stale współpracuje z kolejną setką wykonawców artystycznych i technicznych. Instytucja funkcjonuje w skomplikowanej strukturze organizacyjnej 4 pionów, 9 działów, dysponuje biurami w 10 obiektach oraz prowadzi budowę. Zarząd firmy postanowił zminimalizować te problemy i usprawnić działanie wspomagając siatkę zależności służbowych, procesów biznesowych i kanałów informacyjnych, nowoczesnym rozwiązaniem IT. Do implementacji wybrano system LINFO, rozwiązanie IT zaprojektowane przez MacroSoft.
W wyniku wdrożenia Opera Krakowska dysponuje narzędziem dającym możliwość sterowania realizacją spraw/projektów bez konieczności rozbudowy aparatu administracyjnego i wydłużania czasu pracy pracowników. Poszczególne działy organizacji zyskały zunifikowaną i funkcjonalną platformę wymiany informacji. Zastosowanie LINFO pozwoliło na odwzorowanie procesów pracy przy zachowaniu otwartości na potrzeby związane z realizacją kolejnych projektów i zadań. Wdrożenie zlikwidowało 'wyspy informacyjne’, co wpłynęło na znaczne obniżenie kosztów obsługi informatycznej związanych z integracją danych.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.