MacroSoft resellerem Extracommu

Opublikowano: 19 lutego 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

MacroSoft uzyskał status Resellera rozwiązań firmy Extracomm. Firma jest dostawcą dedykowanych rozwiązań na platformę IBM Lotus Notes Domino. MacroSoft jako IBM Premier Business Partner, już od dłuższego czasu integruje rozwiązania Extracomm z własnymi rozwiązaniami w zakresie zarządzania wiedzą w oparciu o platformę Lotus. MacroSoft jest trzecim w Polsce partnerem Extracommu.

W ramach Grupy MacroSoft współpracą w zakresie dystrybucji i wdrażania produktów Extracommu zajmie się spółka MacroSoft Kraków. Firma będzie dostarczać klientom Grupy rozwiązania ExtraFax i SecurTrac. Pierwsze to serwer faksów pracujący w architekturze client-server zaprojektowany do współpracy z platformą Lotus Notes i systemami Domino. ExtraFax pozwala integrować pracę faksu z platformą komunikacyjną oraz dodatkowymi aplikacjami. SecurTrac moduł z rodziny Domino zwiększa poziom bezpieczeństwa aplikacji oraz korespondencji elektronicznej. Program SecurTrac zaprojektowano, aby dostarczał dokładnych informacji o cyklu obiegu dokumentacji i poczty elektronicznej oraz powiadamiał administratora o nieautoryzowanych działaniach.

MacroSoft przewiduje, iż rozwiązania Extracommu znajdą zastosowanie w rozwiązaniach typu CRM i Contact Center. W ramach Grupy MacroSoftu to właśnie krakowski oddział jest odpowiedzialny za rozwój produktów o takim przeznaczeniu, w tym m.in. systemu LINFO. Oprogramowanie w połączeniu z systemem SKID wspomagającym zarządzanie przedsiębiorstwem cieszy się coraz większym zainteresowaniem odbiorców z sektora MSP. W 2003 roku, w pierwszym roku istnienia produktu w ofercie Grupy, rozwiązanie zostało wdrożone u dwunastu klientów. Połowa instalacji została wyposażona w oprogramowanie Extracommu.

Przewidujemy wzrost sprzedaży rozwiązań lotusowych w 2004 roku. Tym samym zakładamy wzrost sprzedaż aplikacji Extracommu. Liczba ta powinna oscylować w granicach 15 do 20 zrealizowanych projektów. mówi -Bogumił Latos szef sprzedaży produktów IBM w MacroSoft Kraków
W zależności od ilości obsługiwanych linii telefonicznych oraz złożoności dystrybucji informacji w przedsiębiorstwie cena wdrożenia rozwiązań Extracommu w sektorze MSP oscyluje pomiędzy 600 a 3000 USD.

http://www.macrosoft.pl

Sylwester KozakMacroSoft resellerem Extracommu

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.