Internetowe Biuro Podróży Travelplanet.pl inwestuje w system obsługi sprzedaży. Firma wdrożyła dedykowane rozwiązanie informatyczne firmy MacroSoft.
Corocznie, od początku działania, Travelplanet.pl notuje wzrost przychodów na poziomie 300 proc. W roku 2003 z usług firmy skorzystało przeszło 5 tys. klientów. Z analiz biura wynika, iż w rok 2004 z usług firmy powinno skorzystać przynajmniej 12 tys. osób. Już w chwili obecnej firma jest największym internetowym biurem podróży w Europie Środkowej. Przewidując dalszy wzrost większość nadwyżek finansowych spółka przeznacza przede wszystkim na inwestycje.
Jak mówi Piotr Multan prezes Travelplanet.pl – „Mamy świadomość wzrostu potrzeb związanych z koniecznością szybkiego podnoszenia standardów jakości i sprawności obsługi wraz z błyskawicznym wzrostem liczby klientów. Zdajemy sobie sprawę, że większość kłopotów biur podróży w Polsce wynikała z braku wysokich standardów zarządzania, dlatego też staramy się przewidywać dokładnie nasze przyszłe potrzeby. Obecnie W naszej błyskawicznie rozwijającej się spółce wprowadziliśmy rozwiązanie umożliwiające bezpieczną obsługę nawet kilkudziesięciu tysięcy turystów rocznie.”
Zaprojektowanie i wdrożenie rozwiązania spełniającego wszystkie potrzeby Internetowego Biura Podróży zostało powierzone spółce MacroSoft Wrocław. W Travelplanet.pl zastosowano system informatyczny pozwalający na zarządzanie szybko rosnącą ofertą, przychodami oraz relacjami z klientami. Dedykowany Zintegrowany System Informatyczny swoim zakresem obejmuje wszystkie obszary działalności firmy. Jest to połączenie oprogramowania klasy ERP ( SKID ) i CRM ( LINFO ), wraz z obsługą Call Center. System umożliwia kontrolę przepływu informacji na każdym jej etapie, począwszy od wprowadzenia informacji, poprzez przepływ przez poszczególne obszary kompetencyjne firmy, a skończywszy na archiwizacji.
Stworzenie systemu spełniającego wszystkie potrzeby Internetowego Biura Podróży jest częścią strategii Travelplanet.pl przygotowującej spółkę do wejścia w roku 2005 na Giełdę Papierów Wartościowych.
„Sukces wdrożenia zintegrowanego systemu w Travelplanet.pl jest wynikiem dobrej współpracy obu firm. – mówi Marcin Korytkowski prezes MacroSoft Wrocław. – Wdrożenie zostało poprzedzone szczegółową analizą procesów zachodzących wewnątrz organizacji, jak i w jej najbliższym otoczeniu. Pozwoliło to prowadzić projekt zgodnie ze zidentyfikowanymi potrzebami i wymaganiami Travelplanet.pl. Analiza była czynnikiem decydującym o zakończeniu wdrożenia sukcesem.”
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.