Macrosoft wdraża w Travelplanet.pl

Opublikowano: 30 marca 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Internetowe Biuro Podróży Travelplanet.pl inwestuje w system obsługi sprzedaży. Firma wdrożyła dedykowane rozwiązanie informatyczne firmy MacroSoft.

Corocznie, od początku działania, Travelplanet.pl notuje wzrost przychodów na poziomie 300 proc. W roku 2003 z usług firmy skorzystało przeszło 5 tys. klientów. Z analiz biura wynika, iż w rok 2004 z usług firmy powinno skorzystać przynajmniej 12 tys. osób. Już w chwili obecnej firma jest największym internetowym biurem podróży w Europie Środkowej. Przewidując dalszy wzrost większość nadwyżek finansowych spółka przeznacza przede wszystkim na inwestycje.
Jak mówi Piotr Multan prezes Travelplanet.pl – „Mamy świadomość wzrostu potrzeb związanych z koniecznością szybkiego podnoszenia standardów jakości i sprawności obsługi wraz z błyskawicznym wzrostem liczby klientów. Zdajemy sobie sprawę, że większość kłopotów biur podróży w Polsce wynikała z braku wysokich standardów zarządzania, dlatego też staramy się przewidywać dokładnie nasze przyszłe potrzeby. Obecnie W naszej błyskawicznie rozwijającej się spółce wprowadziliśmy rozwiązanie umożliwiające bezpieczną obsługę nawet kilkudziesięciu tysięcy turystów rocznie.”

Zaprojektowanie i wdrożenie rozwiązania spełniającego wszystkie potrzeby Internetowego Biura Podróży zostało powierzone spółce MacroSoft Wrocław. W Travelplanet.pl zastosowano system informatyczny pozwalający na zarządzanie szybko rosnącą ofertą, przychodami oraz relacjami z klientami. Dedykowany Zintegrowany System Informatyczny swoim zakresem obejmuje wszystkie obszary działalności firmy. Jest to połączenie oprogramowania klasy ERP ( SKID ) i CRM ( LINFO ), wraz z obsługą Call Center. System umożliwia kontrolę przepływu informacji na każdym jej etapie, począwszy od wprowadzenia informacji, poprzez przepływ przez poszczególne obszary kompetencyjne firmy, a skończywszy na archiwizacji.

Stworzenie systemu spełniającego wszystkie potrzeby Internetowego Biura Podróży jest częścią strategii Travelplanet.pl przygotowującej spółkę do wejścia w roku 2005 na Giełdę Papierów Wartościowych.
„Sukces wdrożenia zintegrowanego systemu w Travelplanet.pl jest wynikiem dobrej współpracy obu firm. – mówi Marcin Korytkowski prezes MacroSoft Wrocław. – Wdrożenie zostało poprzedzone szczegółową analizą procesów zachodzących wewnątrz organizacji, jak i w jej najbliższym otoczeniu. Pozwoliło to prowadzić projekt zgodnie ze zidentyfikowanymi potrzebami i wymaganiami Travelplanet.pl. Analiza była czynnikiem decydującym o zakończeniu wdrożenia sukcesem.”

http://www.travelplanet.pl

Sylwester KozakMacrosoft wdraża w Travelplanet.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.