MacroSoft Wrocław wdraża LINFO CRM w Aero.pl

Opublikowano: 14 czerwca 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

MacroSoft wdrożył rozwiązanie LINFO CRM w należącym do Travelplanet.pl Centrum Rezerwacji Biletów Lotniczych Aero.pl. Wdrożenie systemu przyniesie znaczne usprawnienie obsługi klientów Aero.pl, istotne, ze względu na dynamicznie rosnącą ilość podróży samolotem, a co za tym idzie – również sprzedaż biletów lotniczych przez sieć Tylko w minionym roku liczba pasażerów na polskich lotniskach wzrosła o prawie 2 miliony osób.

W ocenie spółki rynek przewozów lotniczych jest równie perspektywicznym biznesem jak sprzedaż wycieczek zagranicznych. W przyszłości serwis Aero.pl ma stanowić drugi filar działalności Travelplanet.pl.

'Według prognozy Urzędu Lotnictwa Cywilnego, do 2020 r. polskie lotniska będą obsługiwały powyżej 34 mln pasażerów. Oznacza to ponad czterokrotny wzrost sprzedaży w stosunku do wyniku z ubiegłego roku. Wraz z rozwojem Internetu coraz większa część tego wolumenu zakupów i rezerwacji będzie dokonywana przez Internet. Dlatego, naszą inwestycję w system do zarządzania sprzedażą w Aero.pl traktujemy jako część strategii mającej zapewnić nam prymat w tym segmencie sieciowej sprzedaży.' – mówi Dawid Sadulski z Travelplanet.pl.

Zaprojektowanie i wdrożenie w Aero.pl rozwiązanie informatyczne LINFO CRM spełnia wszystkie potrzeby internetowej sprzedaży. Zintegrowany system informatyczny dedykowany dla potrzeb serwisu Aero.pl umożliwia sprawne zarządzanie szybko poszerzającą się ofertą, przychodami oraz relacjami z klientami. Obejmuje swoim zakresem wszystkie obszary działalności firmy i jest połączony z oprogramowaniem klasy ERP (SKID) i Call Center. Oprogramowanie umożliwia kontrolę przepływu informacji na każdym jej etapie kontaktów z kontrahentem, począwszy od wprowadzenia informacji, jej przepływ przez poszczególne obszary kompetencyjne firmy, a skończywszy na archiwizacji.

Dla zapewnienia pełnego bezpieczeństwa i skalowalności systemu MacroSoft Wrocław wykorzystał przy budowie oprogramowania możliwości pracy grupowej – IBM LOTUS/NOTES. Dzięki temu rozwiązanie spełnia wysokie normy bezpieczeństwa w obszarze systemów informatycznych.

http://www.aero.pl

http://www.macrosoft.pl

Sylwester KozakMacroSoft Wrocław wdraża LINFO CRM w Aero.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.