MacroSoft wdrożył rozwiązanie LINFO CRM w należącym do Travelplanet.pl Centrum Rezerwacji Biletów Lotniczych Aero.pl. Wdrożenie systemu przyniesie znaczne usprawnienie obsługi klientów Aero.pl, istotne, ze względu na dynamicznie rosnącą ilość podróży samolotem, a co za tym idzie – również sprzedaż biletów lotniczych przez sieć Tylko w minionym roku liczba pasażerów na polskich lotniskach wzrosła o prawie 2 miliony osób.
W ocenie spółki rynek przewozów lotniczych jest równie perspektywicznym biznesem jak sprzedaż wycieczek zagranicznych. W przyszłości serwis Aero.pl ma stanowić drugi filar działalności Travelplanet.pl.
'Według prognozy Urzędu Lotnictwa Cywilnego, do 2020 r. polskie lotniska będą obsługiwały powyżej 34 mln pasażerów. Oznacza to ponad czterokrotny wzrost sprzedaży w stosunku do wyniku z ubiegłego roku. Wraz z rozwojem Internetu coraz większa część tego wolumenu zakupów i rezerwacji będzie dokonywana przez Internet. Dlatego, naszą inwestycję w system do zarządzania sprzedażą w Aero.pl traktujemy jako część strategii mającej zapewnić nam prymat w tym segmencie sieciowej sprzedaży.’ – mówi Dawid Sadulski z Travelplanet.pl.
Zaprojektowanie i wdrożenie w Aero.pl rozwiązanie informatyczne LINFO CRM spełnia wszystkie potrzeby internetowej sprzedaży. Zintegrowany system informatyczny dedykowany dla potrzeb serwisu Aero.pl umożliwia sprawne zarządzanie szybko poszerzającą się ofertą, przychodami oraz relacjami z klientami. Obejmuje swoim zakresem wszystkie obszary działalności firmy i jest połączony z oprogramowaniem klasy ERP (SKID) i Call Center. Oprogramowanie umożliwia kontrolę przepływu informacji na każdym jej etapie kontaktów z kontrahentem, począwszy od wprowadzenia informacji, jej przepływ przez poszczególne obszary kompetencyjne firmy, a skończywszy na archiwizacji.
Dla zapewnienia pełnego bezpieczeństwa i skalowalności systemu MacroSoft Wrocław wykorzystał przy budowie oprogramowania możliwości pracy grupowej – IBM LOTUS/NOTES. Dzięki temu rozwiązanie spełnia wysokie normy bezpieczeństwa w obszarze systemów informatycznych.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.