Już od poniedziałku można kupić magazyn poświęcony kultowej grze komputerowej MMOROG – World of Worldcraft. „GamesStar plus: World of Warcraft” to ponad 80 stron artykułów, poradników i zapowiedzi przygotowanych z myślą o polskich entuzjastach świata fantasy.
Gra World of Warcraft, od momentu wejścia na rynek w 2004 roku, stała się jedną z najpopularniejszych gier z cyklu MMORPG (Massively Multiplayer Online Role Playing Game). Dostępna w 8 wersjach językowych, doczekała się ponad 12 mln fanów z całego świata – od Chile, przez Polskę, aż po Singapur. W World of Warcraft gracze wcielają sie w wirtualnych bohaterów i wspólnie z innymi użytkownikami wspólnie przeżywają niezwykle przygody w krainach fantasy.
Z myślą o wciąż rosnącej liczbie fanów World of Warcraft, wydawnictwo IDG S.A., postanowiło przygotować specjalny magazyn, z którego czytelnicy będą mogli się dowiedzieć się m.in. jak szybko awansować na kolejne poziomy doświadczenia w WoWie, zarobić swoją wirtualną fortunę, zainstalować najbardziej potrzebne mody i add-ony, przygotować maga do PvP czy też właściwie korzystać z zasobu słów WoWa.
Tematem wiodącym pierwszego wydania „GameStar plus: World of Warcraft” jest patch 3.3 i wprowadzona wraz z nim lokacja Icecrown Citadel. Redakcja odwiedziła Cytadelę i stanęła do walki z pierwszymi sługami Króla Lisza. Efektem jest 14-stronicowy zapis walk z Forge of Souls, Pit of Saron oraz Halls of Reflection.
Dla zaawansowanych graczy World of Warcraft redakcja przygotowała poradnik raidowania przez Naxxramas, Vault of Archavon i Eye of Eternity oraz wyczerpujący artykuł o tym, jak zdobyć upragnionego, unikatowego wierzchowca, który wzbudzi podziw innych mieszkańców Azeroth.
Wydawcy magazynu zadbali także o atrakcyjne dodatki dla czytelników. Do pierwszego numeru magazynu został dołączony dwustronny plakat. Jedna strona plakatu to piękna elfka z kalendarzem, który doskonale nadaje się do zaznaczania nadchodzących wydarzeń z WoWa (np. raidów). Na drugiej stronie znajduje się zestawienie najważniejszych bossów z większości instancji, które podczas 5-letniej historii gry pojawiły się w WoWie.
Wisienką na torcie jest „World of Nolife” – komiks, w którym czytelnicy znajdą ciekawą historię nawiązującą do świata World of Warcraft.
Pamiętam jak kilka lat temu zaczynałem przygodę z World of Warcraft. Pomimo łatwego dostępu do wielu stron internetowych opisujących poszczególne elementy WoWa, cały czas brakowało mi jednego i przejrzystego źródła informacji na temat świata gry. Teraz, korzystając z redakcyjnego doświadczenia nabytego w Azeroth, mogliśmy przygotować taki mini-przewodnik. Mamy nadzieję, że gracze docenią ten trud i pomogą nam w pracach nad miesięcznikiem. – powiedział Dominik Błaszczykiewicz, redaktor naczelny magazynu „GameStar plus: World of Warcraft„.
Cena magazynu „GameStar plus: World of Warcraft” wynosi 12,90 złotych.
Wpisy promowane
- Ile trwa budowa domu?Czas budowy domu jednorodzinnego zależy od wielu czynników, takich jak wielkość domu, stopień skomplikowania projektu, rodzaj materiałów i umiejętności wykonawców. ...
- Dlaczego warto wynająć manipulator do szyb na budowę?Dlaczego warto wynająć manipulator do szyb na budowę? To proste — podnośnik dźwigowy z przyssawką pozwala na szybkie i bezpieczne ...
Wydarzenia
IT w Służbie Zdrowia
09.02.2023
Fundamenty biznesu online [program rozwojowy dla przedsiębiorczych kobiet]
10.02.2023
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Ten Square Games zwiększa swoje zaangażowanie w krakowskie studio GamestureTen Square Games S.A. zwiększa swój udział w spółce Gamesture z 25% do 37%. Finansowanie o wartości 2,7 miliona dolarów pozwoli na zwiększenie intensywności działań ...
- Polski SentiOne szykuje europejską odpowiedź na ChatGPT dla biznesuOd początku swojego istnienia polski SentiOne zainwestował w rozwój sztucznej inteligencji ponad 42 mln zł. Obecnie firma monitoruje ponad 69,5 ...
- DRAGO entertainment planuje skup akcji własnych25 stycznia br. DRAGO entertainment zwołało Walne Zgromadzenie. W porządku obrad zaplanowano program motywacyjny dla pracowników oraz skup akcji własnych ...
- Vivid Games – przychody w 2022 to ponad 37 mln złVivid Games skupia się obecnie na rozwoju Real Boxing 2 i gier z uniwersum Eroblast. Spółka przedstawiła szacunkowe wyniki za ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.