Magazynowanie i wysyłka produktu – kolejne ułatwienia od Shoplo

Opublikowano: 24 lutego 2014. Kategoria: Sklepy internetowe. Tagi: ,

Shoplo.com udostępnia nową usługę „fulfillment” – możliwość automatycznego procesu pakowania i wysyłki do klienta.

Dzięki nowej usłudze właściciel sklepu internetowego przekazuje właściwie wszystkie procesy związane z logistyką do Shoplo.com. Sprzedawca najpierw wysyła swoje wszystkie produkty do Shoplo, gdzie są przechowywane w magazynie. W momencie pojawienia się zamówienia w sklepie internetowym informacja o przygotowaniu przesyłki zostaje wysłana również do Shoplo.com po czym zostaje wydana kurierowi i wysłana do klienta.

fulfillment

Od początku istnienia Shoplo naszym celem było umożliwienie sprzedaży w Internecie osobom zupełnie początkującym. Najpierw, zdjęliśmy z użytkowników wszelkie sprawy techniczne – od stworzenia strony, po kwestie związane z hostingiem, domeną. Z czasem okazało się jednak, że dla wielu e-przedsiębiorców problematyczne jest także magazynowanie produktów i ich wysyłka do klientów. Postanowiliśmy więc wyjść im naprzeciw i jeszcze bardziej ułatwić sprzedaż online. Stąd też wprowadzenie Fulfillmentu na Shoplo – powiedział Patryk Pawlikowski, CEO Shoplo.com.

Sylwester KozakMagazynowanie i wysyłka produktu – kolejne ułatwienia od Shoplo

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.