Shoplo.com udostępnia nową usługę „fulfillment” – możliwość automatycznego procesu pakowania i wysyłki do klienta.
Dzięki nowej usłudze właściciel sklepu internetowego przekazuje właściwie wszystkie procesy związane z logistyką do Shoplo.com. Sprzedawca najpierw wysyła swoje wszystkie produkty do Shoplo, gdzie są przechowywane w magazynie. W momencie pojawienia się zamówienia w sklepie internetowym informacja o przygotowaniu przesyłki zostaje wysłana również do Shoplo.com po czym zostaje wydana kurierowi i wysłana do klienta.
Od początku istnienia Shoplo naszym celem było umożliwienie sprzedaży w Internecie osobom zupełnie początkującym. Najpierw, zdjęliśmy z użytkowników wszelkie sprawy techniczne – od stworzenia strony, po kwestie związane z hostingiem, domeną. Z czasem okazało się jednak, że dla wielu e-przedsiębiorców problematyczne jest także magazynowanie produktów i ich wysyłka do klientów. Postanowiliśmy więc wyjść im naprzeciw i jeszcze bardziej ułatwić sprzedaż online. Stąd też wprowadzenie Fulfillmentu na Shoplo – powiedział Patryk Pawlikowski, CEO Shoplo.com.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.