Magazynowanie i wysyłka produktu – kolejne ułatwienia od Shoplo

Shoplo.com udostępnia nową usługę „fulfillment” – możliwość automatycznego procesu pakowania i wysyłki do klienta.

Dzięki nowej usłudze właściciel sklepu internetowego przekazuje właściwie wszystkie procesy związane z logistyką do Shoplo.com. Sprzedawca najpierw wysyła swoje wszystkie produkty do Shoplo, gdzie są przechowywane w magazynie. W momencie pojawienia się zamówienia w sklepie internetowym informacja o przygotowaniu przesyłki zostaje wysłana również do Shoplo.com po czym zostaje wydana kurierowi i wysłana do klienta.

fulfillment

Od początku istnienia Shoplo naszym celem było umożliwienie sprzedaży w Internecie osobom zupełnie początkującym. Najpierw, zdjęliśmy z użytkowników wszelkie sprawy techniczne – od stworzenia strony, po kwestie związane z hostingiem, domeną. Z czasem okazało się jednak, że dla wielu e-przedsiębiorców problematyczne jest także magazynowanie produktów i ich wysyłka do klientów. Postanowiliśmy więc wyjść im naprzeciw i jeszcze bardziej ułatwić sprzedaż online. Stąd też wprowadzenie Fulfillmentu na Shoplo – powiedział Patryk Pawlikowski, CEO Shoplo.com.

Wpisy promowane

Zobacz ofertę Wpisów promowanych.

Wydarzenia

09.05.2025 PM Showcase Day
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe

Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!

Scroll to Top