Mail.ru najprawdopodobniej zrezygnuje z silnika Google w wyszukiwarce umieszczonej na głównej stronie portalu. Umowa z Google wygasa w lutym 2013 roku.
Mail.ru, pomimo tego, że posiada własną wyszukiwarkę, od kilku lat wspiera się na technologiach innych firm, takich jak Yandex czy aktualnie Google. Rodzima wyszukiwarka Mail.ru przetwarza około 40 proc. zapytań a resztę pozostawia Google. Szczególnie jeśli chodzi o zapytania dotyczące globalnego internetu.
Jeśli informacje opublikowane w rosyjskiej prasie okażą się prawdziwe to będziemy mieli prawdopodobnie do czynienia z całkowitym uniezależnieniem się Mail.ru od zachodnich dostawców i oparciu wyszukiwarki o własny silnik.
Dodać należy również, że po wykupieniu domeny My.com i ekspansji na zachodnie rynki Mail.ru będzie chciał zaproponować alternatywną wyszukiwarkę w oparciu o własne technologie.
Władze spółki odmawiają komentarzy w tej sprawie.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.