Mariusz Steć objął stanowisko dyrektora zarządzającego Supermedia Interactive. Z firmą związany jest od 2000 roku. Wcześniej sprawował funkcję dyrektora ds. IT. Jednocześnie w dziale IT, na stanowisko dyrektora, awansował Rafał Malinowski.
Mariusz Steć będzie odpowiadał za rozwój spółki i zarządzanie wszystkimi obszarami jej działalności. Zapowiada, że jego priorytetami będą rozszerzenie oferty firmy oraz wsparcie działań handlowych. Mariusz Steć wcześniej przez kilka lat pracował w SMI jako dyrektor ds. IT. Karierę w spółce rozpoczynał jako programista, potem główny programista. Prowadził projekty m.in. dla firm: Hewlett-Packard Polska, BOŚ Bank, PKN ORLEN, Whirlpool, Apsys, PKP Intercity, IDMnet, Radio Eska, Super Express. Mariusz Steć zastąpił dotychczasowego dyrektora zarządzającego SMI – Bartosza Wilczyńskiego.
Jednocześnie w dziale IT na stanowisko dyrektora awansował Rafał Malinowski, do tej pory zatrudniony jako główny architekt systemów SMS. W SMI pracuje od 2006 roku. Obecnie odpowiada za opracowanie strategii IT, organizację i zarządzanie działem IT, kierowanie projektami oraz planowanie i wdrażanie nowych rozwiązań informatycznych.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.