Posiadanie wizerunku pracodawcy nie jest kwestią wyboru. Ma ją każda firma, ale nie każda świadomie ją kreuje. W efekcie może to być wypadkowa zasłyszanych wiadomości o firmie, spostrzeganej jakości produktów i usług, opinii naszych znajomych itp. Czy wiesz jaką Markę Pracodawcy ma Twoja firma? Czy masz nad nią kontrolę? Czy jest ona spójna z kulturą firmy? W jaki sposób wizerunek Twojej firmy wpływa na potencjalnych kandydatów i obecnych pracowników? Dowiedz się czego oczekuje dzisiejszy rynek pracy, co jest kluczowe dla wizerunku i jak stworzyć wiarygodną, spójną i atrakcyjną Markę Pracodawcy, zgodną z wartościami firmy. Zmień Markę jaką masz, w Markę jakiej Chcesz.
Chcesz dowiedzieć się więcej? W dniach 14-16 kwietnia 2008 r. odbędzie się VII edycja Kongresu Kadry, wydarzenia gromadzącego ponad 600 przedstawicieli branży HR, kadry zarządzającej przedsiębiorstw polskich i zagranicznych, najwybitniejszych ekspertów zarządzania zasobami ludzkimi. Organizatorami wydarzenia są Fundacja Obserwatorium Zarządzania oraz Nowoczesna Firma.
VII edycji Kongresu Kadry przyświeca hasło „Twarz Twojej firmy. Rola HR w budowaniu wizerunku pożądanego pracodawcy”.
www.kongreskadry.nf.pl
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.