Posiadanie wizerunku pracodawcy nie jest kwestią wyboru. Ma ją każda firma, ale nie każda świadomie ją kreuje. W efekcie może to być wypadkowa zasłyszanych wiadomości o firmie, spostrzeganej jakości produktów i usług, opinii naszych znajomych itp. Czy wiesz jaką Markę Pracodawcy ma Twoja firma? Czy masz nad nią kontrolę? Czy jest ona spójna z kulturą firmy? W jaki sposób wizerunek Twojej firmy wpływa na potencjalnych kandydatów i obecnych pracowników? Dowiedz się czego oczekuje dzisiejszy rynek pracy, co jest kluczowe dla wizerunku i jak stworzyć wiarygodną, spójną i atrakcyjną Markę Pracodawcy, zgodną z wartościami firmy. Zmień Markę jaką masz, w Markę jakiej Chcesz.
Chcesz dowiedzieć się więcej? W dniach 14-16 kwietnia 2008 r. odbędzie się VII edycja Kongresu Kadry, wydarzenia gromadzącego ponad 600 przedstawicieli branży HR, kadry zarządzającej przedsiębiorstw polskich i zagranicznych, najwybitniejszych ekspertów zarządzania zasobami ludzkimi. Organizatorami wydarzenia są Fundacja Obserwatorium Zarządzania oraz Nowoczesna Firma.
VII edycji Kongresu Kadry przyświeca hasło „Twarz Twojej firmy. Rola HR w budowaniu wizerunku pożądanego pracodawcy”.
www.kongreskadry.nf.pl
Wpisy promowane
- Jakie cechy powinna mieć skuteczna kampania PR?Dobrze zaplanowana kampania PR potrafi zdziałać cuda np. zbudować rozpoznawalność marki, poprawić jej wizerunek, wzmocnić relacje z klientami i przyciągnąć ...
- KSeF: jak nowy system e-faktur uprości twoją księgowość?Wprowadzenie obowiązku korzystania z Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF), który ma na celu uproszczenie i unifikację procesu fakturowania w całym kraju. ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!