Marka Pracodawcy – chcesz tego czy nie, już ją masz. Czy wiesz jaką?

Opublikowano: 7 kwietnia 2008. Kategoria: Bez kategorii. Tagi:

Posiadanie wizerunku pracodawcy nie jest kwestią wyboru. Ma ją każda firma, ale nie każda świadomie ją kreuje. W efekcie może to być wypadkowa zasłyszanych wiadomości o firmie, spostrzeganej jakości produktów i usług, opinii naszych znajomych itp. Czy wiesz jaką Markę Pracodawcy ma Twoja firma? Czy masz nad nią kontrolę? Czy jest ona spójna z kulturą firmy? W jaki sposób wizerunek Twojej firmy wpływa na potencjalnych kandydatów i obecnych pracowników? Dowiedz się czego oczekuje dzisiejszy rynek pracy, co jest kluczowe dla wizerunku i jak stworzyć wiarygodną, spójną i atrakcyjną Markę Pracodawcy, zgodną z wartościami firmy. Zmień Markę jaką masz, w Markę jakiej Chcesz.
Chcesz dowiedzieć się więcej? W dniach 14-16 kwietnia 2008 r. odbędzie się VII edycja Kongresu Kadry, wydarzenia gromadzącego ponad 600 przedstawicieli branży HR, kadry zarządzającej przedsiębiorstw polskich i zagranicznych, najwybitniejszych ekspertów zarządzania zasobami ludzkimi. Organizatorami wydarzenia są Fundacja Obserwatorium Zarządzania oraz Nowoczesna Firma.

VII edycji Kongresu Kadry  przyświeca hasło „Twarz Twojej firmy. Rola HR w budowaniu wizerunku pożądanego pracodawcy”.

www.kongreskadry.nf.pl

Hanna LaskowskaMarka Pracodawcy – chcesz tego czy nie, już ją masz. Czy wiesz jaką?

Podziel się!

O autorze

hania