GetResponse udostępniło swoim klientom nowy moduł – marketing automation. Równocześnie firma uruchomiła też bazę wiedzy: Marketing Automation Hub.
W czasie trwania testów klienci stworzyli blisko 11 tysięcy cykli automation, w ramach których wysłano ponad 4,2 mln wiadomości.
Panuje przekonanie, że proces wdrażania marketing automation jest skomplikowany i kosztowny. Jednak tak nie musi być. W GetResponse zaawansowane rozwiązania opakowaliśmy w przyjazny w użyciu interface, wspomagający proces tworzenia cykli marketing automation. Dzięki temu klient nie traci cennego czasu na zapoznawanie się z dokumentacją narzędzia. Zależy nam na tym, żeby nasi klienci mogli wykorzystać swój cenny czas do budowania efektywnych kampanii, nie do czytania instrukcji. Dla tych którzy chcą poszerzać swoją wiedzę z tego zakresu stworzyliśmy również bazę wiedzy, w której eksperci i praktycy z całego świata dzielą się swoim doświadczeniem: Marketing Automation Hub – powiedział Daniel Brzeziński, wiceprezes GetResponse.
Wpisy promowane
- Jak nowoczesne drukarnie wspierają e-biznes w 2025 roku?Rozwój e-commerce w 2025 roku idzie w parze z rosnącymi oczekiwaniami klientów w zakresie identyfikacji wizualnej i jakości opakowań. Coraz ...
- Prawnik dla przedsiębiorcy – na czym polega obsługa prawna przedsiębiorstw?Prowadzenie własnej działalności gospodarczej to mnóstwo obowiązków. Przedsiębiorcy muszą utrzymywać dobre relacje z kontrahentami, ale też pilnować przepisów podatkowych i ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 24-26.09.2025 Olimp Marketplace V
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!