Po sukcesie wakacyjnego szkolenia „Marketing interaktywny”, Uczelnia Łazarskiego oraz Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zdecydowały się przygotować drugą edycję kursu. To niepowtarzalna okazja do przyswojenia najbardziej poszukiwanej na rynku wiedzy pod okiem najlepszych fachowców z branży interaktywnej.
Szkolenie jest dedykowane osobom zainteresowanym nowymi technologiami i sposobami dotarcia do odbiorców w Internecie, aktywnym użytkownikom kanałów Social Media oraz tym, którzy chcą poznać funkcjonalność nowoczesnych nośników komunikacji, jak smartfony czy tablety. Absolwenci specjalności, którą oprócz kursu wprowadza Uczelnia Łazarskiego na studiach I stopnia, znajdą pracę w szeroko rozumianym e-biznesie, agencjach reklamowych, marketingowych i PR oraz w branży telekomunikacyjnej.
Wśród wykładowców znajdują się między innymi Michał Giera – Kierownik Działu ds. rozwoju oferty reklamowej w Wirtualnej Polsce, Paweł Suchocki – Dyrektor Zarządzający agencji marketingu społecznościowego i szeptanego Buzz Media, Jacek Jankowski – Doradca Prezesa ds. Social Media Redefine, Marcin Kowalik – Business Development Manager w agencji Zieltraffic, czy Paweł Sala – dyrektor zarządzający firmy FreshMail.
W Internecie kupony zwykle odrywa ten, kto posiada umiejętność trafnego diagnozowania potrzeb i nawyków internautów oraz potrafi w sposób efektywny wykorzystywać ogólnodostępne narzędzia szeroko pojętej e-promocji. Wychodząc tym potrzebom naprzeciw, wspólnie z IAB Polska, przygotowaliśmy szkolenie z marketingu interaktywnego i opracowaliśmy program specjalności na kierunku zarządzanie – tłumaczy Agata Jankowska, Koordynator Projektów na Uczelni Łazarskiego –E-biznes jest dynamicznie rozwijającą się branżą. Właśnie dlatego chcemy zaoferować możliwość zyskania zawodowych kwalifikacji osobom, które fascynują się nowymi kanałami komunikacji i zamierzają podjąć pracę w sektorze usług internetowych – podkreśla Agata Jankowska.
Kurs odbędzie się między 27 września a 25 października, w wymiarze 36 godzin. Zajęcia będą odbywały się dwa razy w tygodniu, we wtorek i czwartek, od godziny 17.30 na terenie Uczelni Łazarskiego (ul. Świeradowska 43 w Warszawie).
Wpisy promowane
- Pozycjonowanie sklepu internetowego – ile to kosztuje?Prowadzisz sklep online, ale obecne obroty nie są dla Ciebie zadowalające? W wyszukiwarce plasujesz się dopiero na 3., 6. czy ...
- Szkolenia ISO – od wymagań do przewagi rynkowej Twojej organizacjiRosnąca presja regulacyjna, oczekiwania klientów oraz potrzeba budowania przewagi konkurencyjnej sprawiają, że szkolenia ISO wchodzą na stałe do strategii rozwojowych ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 15.05.2025 Javeloper 2025
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!