Po raz czwarty Reader’s Digest zbadał jakie instytucje, marki i zawody wzbudzają największe zaufanie Europejczyków. Wyniki zebrane w 14 krajach Unii Europejskiej, Europy Środkowej i Wschodniej pozwoliły stwierdzić, że Europejczycy ufają instytucji małżeństwa, radiu i poczcie, jednocześnie narzekają na politykę emigracyjną i działania dotyczące zatrudnienia. Mieszkańcy wszystkich 14 krajów mają pełne zaufanie do strażaków, pilotów i farmaceutów. Politycy to najmniej zaufana grupa zawodowa we wszystkich przebadanych przez Reader’s Digest krajach. Wśród marek największym zaufaniem cieszą się Nokia, Visa, Nivea i Canon.
Największym zaufaniem w Polsce cieszy się instytucja małżeństwa, w dalszej kolejności znalazły się poczta i radio. Polacy cenią znane europejskie brandy takie jak Nokia, Visa czy Colgate, ufają także polskim markom. Największym zaufaniem wśród Polaków cieszą się Hortex, PZU S.A., Orlen, Orbis i Herbapol. Strażak i pilot to najbardziej zaufane zawody, nie lubimy natomiast polityków. Na tle przebadanych krajów europejskich Polacy wyróżniają się najwyższymi ambicjami i najsłabszym poczuciem wspólnoty.
Portal INTERIA.PL otrzymał Srebrne Godło marki najbardziej godnej zaufania w kategorii firma internetowa w
kolejnej edycji badania Reader’s Digest European Trusted Brands 2004. Portal otrzymał najwyższe oceny we wszystkich 4 szczegółowych kategoriach badania. Srebrne wyróżnienie przyznano INTERIA.PL już po raz drugi, poprzednio w 2003 r.
Srebrne Godło Trusted Brands oznacza najwyższe notowania w poszczególnych kryteriach szczegółowych badania. Wyróżnione przez respondentów marki poddawane są – w skali od 1 do 5 – ocenie w ramach 4 kryteriów, takich jak jakość, wartość, silny wizerunek oraz zrozumienie potrzeb konsumenta.
Portal INTERIA.PL zyskał najwyższe oceny we wszystkich kategoriach szczegółowych, wyprzedzając Onet.pl, Wirtualną Polskę oraz Telekomunikację Polską.
Złote Godło Trusted Brand, oznacza największą liczbę głosów oddanych spontanicznie na daną markę. Jest więc miernikiem łączącym w sobie znajomość marki z jej ogólną pozytywną oceną. W 2004 r. Złote Godło Trusted Brand w kategorii firma internetowa otrzymał portal Onet.pl.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.