Z początkiem kwietnia ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa serwisu społecznościowego Wirtualnej Polski, bliscy.pl.
Kierowana jest do osób w wieku 30-60 lat, mieszkańców dużych i średnich miast, zainteresowanych poszukiwaniem korzeni rodzinnych, tworzeniem drzew genealogicznych, nawiązywaniem i utrzymywaniem kontaktów z bliskimi. Kampanię oparto o miks czterech kanałów komunikacyjnych: outdoor (billboardy, citylighty, pillary, super scrolle), prasę (magazyny, tygodniki opinii, gazety codzienne), radio (m. in. ZET, RMF, Złote Przeboje, Wawa, Vox) oraz Internet (zasięgowe sieci reklamowe i serwisy WP).
Motywem przewodnim kampanii jest hasło „Poznaj prawdę o swojej rodzinie”. W tym kontekście zaprojektowana została również kreacja graficzna. Przygotowano trzy visuale, które będzie można oglądać jednocześnie we wszystkich mediach. Każdy przedstawia osobę podobną do znanej i bardzo charakterystycznej postaci życia publicznego – Marilyn Monroe, Johna Lennona, Napoleona Bonaparte. Bohaterowie kampanii zadają sobie pytanie: „Jestem podobna do Marilyn?”, „Mam w sobie coś z Lennona?”, „Wyglądam jak Napoleon?”. Kto z nas nie chciałby bowiem, by wśród naszych antenatów znalazła się któraś z wielkich osobowości? Tworząc drzewo genealogiczne w serwisie bliscy.pl, możemy poznać całą prawdę o sobie i swojej rodzinie.
Przygotowana kreacja radiowa w zabawny sposób nawiązuje do layoutów outdoorowych oraz prasowych. W dwóch emitowanych rotacyjnie spotach będzie można usłyszeć, jak śpiewają bohaterowie kampanii.
Bliscy.pl to serwis umożliwiający w łatwy sposób tworzenie drzewa genealogicznego rodziny. Użytkownik może to robić sam lub zaprosić do jego współtworzenia rodzeństwo, rodziców, dziadków. Wszystko odbywa się w niezwykle intuicyjny sposób – dosłownie w kilka minut można drzewo uzupełnić i zmodyfikować, dodać nowych członków rodziny i ich fotografie, zamieścić w profilu materiały multimedialne, wysłać list do członka rodziny, założyć rodzinne forum.
Kreacje: Agencja reklamowa Touchpoint RC, zakup i planowanie mediów (offline): Dział Komunikacji Wirtualnej Polski,
zakup i planowanie Internetu: Value Media.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.