WP

WP Booster: skierowany do użytkowników zainteresowanych zakupem

WP wprowadza na rynek nowoczesny produkt reklamowy WP Booster CDC, który ma na celu precyzyjne dotarcie do użytkowników z realnym zamiarem zakupowym. Narzędzie to zostało zaprojektowane z myślą o efektywnym wykorzystaniu kontekstu, co pozwala na lepsze dopasowanie reklam do intencji użytkowników. Dzięki zastosowaniu technologii AI, WP Booster CDC (Content Driven Commerce) znacząco zwiększa skuteczność kampanii […]

WP Booster: skierowany do użytkowników zainteresowanych zakupem więcej »

WP finalizuje przejęcie Invia Group SE, rozwijając turystykę w Europie

Wirtualna Polska Holding (WP) zakończyła proces przejęcia 100% udziałów w europejskiej grupie turystycznej Invia Group SE. To znaczący krok, który prowadzi do powstania międzynarodowej struktury, obejmującej marki działające w dziewięciu krajach Europy. Nowa organizacja ma na celu obsługę blisko 6 milionów podróżnych rocznie. Na czoło nowej struktury staje Aleksander Kusz, dotychczasowy VP E-commerce w WP

WP finalizuje przejęcie Invia Group SE, rozwijając turystykę w Europie więcej »

Rusza kampania wizerunkowa WP

8 lipca startuje nowa odsłona kampanii wizerunkowej Wirtualnej Polski – #dzjejesiewpolsce. Realizowane do września działania reklamowe koncentrować się będą m.in. wokół zmagań polskich sportowców w Rio de Janeiro podczas Letnich Igrzysk Olimpijskich, Światowych Dni Młodzieży, wyborów prezydenckich w Stanach Zjednoczonych i innych, znaczących wydarzeń mających wpływ na naszą codzienność.

Rusza kampania wizerunkowa WP więcej »

Przewijanie do góry