'Matura 2003' czyli 6000 gratisowych CD od Nauka.pl

Opublikowano: 25 marca 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Od 24 do 28 marca w warszawskich liceach portal Nauka.pl przeprowadzi akcję bezpłatnej dystrybucji płyt CD z materiałami dla maturzystów. Każda płyta będzie zawierała ponad 3 tysiące prac i tekstów z przedmiotów maturalnych oraz kilkadziesiąt artykułów opisujących techniki efektywnej nauki, walki ze stresem a także porady pomagające w wyborze studiów.

„Najbardziej cieszy nas, że maturzyści dostaną naszą płytę za darmo. Tym bardziej, że ostatnio pojawił się szereg „cudownych”, płatnych produktów dystrybuowanych przez Internet z „gwarancją” zdanej matury. To żerowanie na emocjach maturzystów i wykorzystywanie stresu egzaminacyjnego. Martwi nas, że w ten sposób postępuje wiele wydawnictw i portali o charakterze edukacyjnym. Jeżeli rzeczywiście chcą one pomóc swoim użytkownikom, a nie tylko na nich zarobić, to powinny się lepiej postarać” – mówią Jerzy Michalski i Jakub Kucharski, twórcy serwisu Nauka.pl

Mimo, że płyta rozdawana będzie tylko w Warszawie, materiały na niej zawarte można przeglądać na stronach Nauka.pl. Kilkaset egzemplarzy zostanie także rozesłana pocztą do użytkowników portalu.

Autorzy zapewniają, że dołożą wszelkich starań, aby przyszłoroczna edycja „Matury 2004″objęła swoim zasięgiem całą Polskę. „To bardzo szczytny cel, dlatego wierzymy, że uda się znaleźć sponsorów” – przekonuje Jakub Kucharski

Głównym sponsorem tegorocznego wydania jest IDEA POP. Akcję wspiera także producent Lecytyny E – firma KRKA. Za sprawną dystrybucję odpowiedzialne jest Centrum Promocji Młodzieżowej.

http://www.nauka.pl

Sylwester Kozak'Matura 2003' czyli 6000 gratisowych CD od Nauka.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.