mBank – pierwszy wirtualny bank w Polsce, detaliczne ramię BRE Banku SA, zajął wysokie, czwarte miejsce w rankingu banków najbardziej przyjaznych Klientowi, sporządzonym przez dziennik „Super Express”. Jest to potwierdzenie ugruntowanej pozycji mBanku na rynku bankowości nie tylko wirtualnej. Pierwsze miejsce zajął bank PKO BP.
Największy konkurent mBanku- Inteligo w rankingu zajął 9 miejsce.
Ranking „Super Expressu” porównuje oferty 15 największych banków działających w Polsce. mBank znalazł się w ścisłej czołówce, pokonując znane i cieszące się popularnością banki tradycyjne. Wyniki punktacji w poszczególnych kategoriach jednoznacznie pokazały, że mBank oferuje najkorzystniejsze oprocentowanie oraz jednocześnie najniższe opłaty manipulacyjne.
„Rynek staje się przejrzysty – mówi Sławomir Lachowski, Wiceprezes BRE Banku SA, odpowiedzialny za mBank – oferty o najlepszej stopie zwrotu są widoczne i coraz łatwiej dostępne. W tym zakresie istotne znaczenie ma Internet, który zapewnia pełny dostęp do informacji i możliwość szybkiego porównania alternatywnych możliwości oszczędzania. Decyzje inwestycyjne gospodarstw domowych są podejmowane w coraz większym zakresie na podstawie racjonalnych przesłanek i pełnego dostępu do informacji, co pozwala maksymalizować korzyści. Wygranymi w tej walce będą niewątpliwie takie instytucje jak mBank, które potrafią zaproponować Klientom najlepsze ceny i najlepszą jakość obsługi.”
Aktualnie średni dzienny przyrost rachunków w mBanku w sierpniu br. wyniósł ponad 1070. Obecnie 280 tys. Klientów mBanku otworzyło ponad 343 tys. rachunków, na których zostało zdeponowane ponad 1,6 mld zł.
http://www.mbank.com.pl
http://www.inteligo.pl
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.