Super Express

Afilo reklamuje Super Express

Sieć afiliacyjna Afilo uruchomiła program partnerski dla serwisu Auto-Moto będącego częścią portalu SE.pl. Należący do Super Expressu portal SE.pl powierzył Afilo promocję w internecie sekcji poświęconej motoryzacji – www.se.pl/auto-moto. Serwis zawiera porady, recenzje samochodów, testy, ciekawostki oraz bogatą galerię zdjęć. Atutem Auto-Moto w SE.pl są także własne materiały video i filmowe recenzje wybranych samochodów. W […]

Afilo reklamuje Super Express więcej »

Nowa strona dziennika „Super Express”

MURATOR S.A. oddał do użytku internautów nową wersję serwisu se.pl. Przygotowanie nowego portalu trwało pół roku. Nad jego powstaniem pracowali specjaliści działów informatyki i projektów internetowych MURATORA, szatę graficzną i architekturę informacji opracowała krakowska agencja interaktywna Empathy Interactive. W maju br. zakończono proces budowy poszczególnych kategorii tematycznych. Każda z nich ma swoją specyfikę i jest

Nowa strona dziennika „Super Express” więcej »

Super Express w ofercie sieci IDMnet

3 listopada do sieci IDMnet dołączył internetowy serwis dziennika Super Express. Serwis superexpress.pl to największy i najchętniej czytany tabloidowy dziennik on-line w Polsce. Witryna generuje miesięcznie średnio prawie 5 mln odsłon i przyciąga ponad 230 tys. spragnionych najświeższych informacji użytkowników. Super Express jest jednym z najpopularniejszych dzienników ogólnopolskich, który na rynku zajmuje trzecią pozycję w

Super Express w ofercie sieci IDMnet więcej »

Super Express wdrożył CAVA CMS

Firma eo Networks – wdrożyła platformę internetową dla dziennika Super Express. Ze względu na rozbudowaną architekturę serwisu oraz ilość materiałów, prace nad nowym serwisem trwały ponad 6 miesięcy. Platforma z założenia miała być połączona z elektronicznym archiwum gazety oraz z procesem tradycyjnych wydań (integracja ze środowiskiem Quark), co miało dawać możliwość szybkiego dotarcia do wcześniej

Super Express wdrożył CAVA CMS więcej »

PRnews.pl najlepszy w Multigrze

Zakończyła się pierwsza edycja Multigry dla mediów, zorganizowanej przez MultiBank. Pierwsze miejsce z wynikiem 18,1% zajęła redakcja serwisu PRnews.pl, drugie Bankier.pl, a trzecie miejsce gazeta Super Express. W okresie niespełna miesiąca czasu inwestując kwotę 5000 multi najlepsi inwestorzy uzyskali stopę zwrotu na poziomie 16%-18%. Zwycięskie redakcje przekazały nagrody wybranym przez siebie domom dziecka. Pierwsza edycja

PRnews.pl najlepszy w Multigrze więcej »

mBank jako czwarty najbardziej przyjazny

mBank – pierwszy wirtualny bank w Polsce, detaliczne ramię BRE Banku SA, zajął wysokie, czwarte miejsce w rankingu banków najbardziej przyjaznych Klientowi, sporządzonym przez dziennik „Super Express”. Jest to potwierdzenie ugruntowanej pozycji mBanku na rynku bankowości nie tylko wirtualnej. Pierwsze miejsce zajął bank PKO BP. Największy konkurent mBanku- Inteligo w rankingu zajął 9 miejsce. Ranking

mBank jako czwarty najbardziej przyjazny więcej »

Klienci mBanku otworzyli już ponad 170 tys. rachunków

Liczba rachunków prowadzonych przez mBank – pierwszy, wirtualny bank w Polsce, detaliczną część BRE Banku SA, przekroczyła w dniu wczorajszym liczbę 170 000. Jednocześnie suma depozytów zgromadzonych przez Klientów mBanku to ponad 990 mln złotych. mBank zdecydowanie prowadzi w spontanicznym i nieustającym rankingu zorganizowanym przez członków grupy dyskusyjnej pl.biznesbanki. mBank zajął także wysokie – drugie

Klienci mBanku otworzyli już ponad 170 tys. rachunków więcej »

Scroll to Top