MBM Komputer akredytowany przez PARP

Opublikowano: 28 listopada 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

MBM Komputer specjalizujący się w odzyskiwaniu danych został firmą akredytowaną przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości do świadczenia usług w zakresie realizacji programów dotowanych ze środków Phare Unii Europejskiej.

MBM Komputer będzie realizował projekty w ramach programu Innowacje i Technologie.

„O dofinansowanie własnych projektów z Phare ubiegaliśmy się powodzeniem dwukrotnie. Największe trudności jakie napotkaliśmy wiązały się z realizacją skomplikowanych procedur oraz znalezieniem rzetelnego i doświadczonego wykonawcy projektów, na które otrzymaliśmy dofinansowanie. Bogatsi o te doświadczenia zdecydowaliśmy się stanąć po drugiej strony barykady i zostać firmą, która będzie wykonawcą usług dofinansowanych przez Unię Europejską”- mówi Marcin Musil, dyrektor zarządzający MBM Komputer.

Każda firma ubiegająca się o fundusze z Phare na konkretną usługę, przed złożeniem wniosku, ma obowiązek podpisać umowę o wykonanie tej usługi z akredytowaną przez Phare firmą. Jej kopia stanowi załącznik do wniosku.

Jak wynika z badań PARP najwięcej innowacji wprowadzają firmy małe (10-50 zatrudnionych)oraz średnie (51-250 pracowników). Co więcej, przedsiębiorstwa wprowadzające innowacje mają mniejsze problemy ze zbytem produkcji.

„Badania ankietowe przeprowadzone przez PARP wykazały jednak, że aż 85 procent polskich firm w ciągu ostatnich 3 lat nie skorzystało z żadnych instrumentów polityki proinnowacyjnej. Natomiast 9,5 procent spośród wszystkich przedsiębiorstw skorzystało z nieodpłatnych szkoleń dotyczących możliwości dofinansowania” – mówi Aleksander Żołnierski z Zespołu Studiów i Analiz PARP.

http://www.parp.gov.pl
http://www.mbm.com.pl

Sylwester KozakMBM Komputer akredytowany przez PARP

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.