Meblo-Expo wdraża Impuls BPSC

Rozpoczęło się wdrożenie pakietu klasy ERP Impuls BPSC w Fabryce Mebli Tapicerowanych Meblo – Expo. Zakup systemu informatycznego jest kolejną inwestycją związaną z dynamicznym rozwojem przedsiębiorstwa. Podstawowym celem wdrożenia systemu jest m.in. pełna kontrola procesów produkcyjnych pod kątem powstawania kosztów. Aplikacja ma umożliwić także realizację produkcji pod ściśle określone zamówienia klientów i poprawić jakość ich obsługi.

Fabryka Mebli Tapicerowanych Meblo – Expo powstała w 1994 roku. Specjalizuje się w produkcji kanap, foteli, zestawów wypoczynkowych i narożników. W tej chwili firma wypuszcza na rynek ponad 75 000 sztuk mebli rocznie, znajdując odbiorców zarówno w Polsce, jak i za zagranicą, m.in. w USA, Czechach i Słowacji. Rozwój spółki najlepiej obrazuje stały wzrost jej przychodów, który w 2002 roku wyniósł ponad 50%. Tendencję wzrostową wykazuje także udział eksportu w strukturze sprzedaży – po trzecim kwartale tego roku przekroczył on już 35%.

„Misją naszej firmy jest spełnienie oczekiwań i wyprzedzanie potrzeb naszych klientów poprzez produkowanie mebli nowoczesnych, funkcjonalnych, spełniających wysokie standardy jakości przy zapewnieniu najwyższego poziomu profesjonalnej obsługi” – mówi właściciel Iwona Dziąćko– „Impuls BPSC wspomoże zarządzanie we wszystkich obszarach działalności spółki. Wdrożenie systemu ma zapewnić rzetelną i kompleksową informację zarządczą, ułatwić analizę struktury kosztów i uporządkować procesy zaopatrzenia, produkcji, sprzedaży i obsługi klienta. ”

Z systemu Impuls BPSC w zakresie modułów Finanse Księgowość Koszty, Kadry Płace, Środki Trwałe, Produkcja, Dystrybucja, Gospodarka Materiałowa i CRM korzystać będzie w Meblo – Expo 25 jednoczesnych użytkowników. Dodatkowo firma zakupiła także jedno stanowisko Systemu Wspomagania Decyzji i 26 licencji systemu Zarządzania Obiegiem Dokumentów.

http://www.bpsc.com.pl

Wpisy promowane

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry