Meblowy Impuls BPSC

Opublikowano: 27 lutego 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Rozpoczęło się wdrażanie systemu wspomagającego zarządzanie Impuls BPSC w firmie INSGRAF Sp. z o.o., będącej czołowym producentem mebli szkolnych i socjalnych. Zadaniem systemu jest przede wszystkim usprawnienie zarządzania procesem produkcyjnym i poprawienie obsługi klientów spółki.

INSGRAF Sp. z o.o. jest firmą o rozproszonej strukturze organizacyjnej. Siedziba spółki oraz jedna z hurtowni znajduje się w Warszawie, pozostałe oddziały w Gliwicach (hurtownia) i w Szczecinku (oddział produkcyjny). Firma zatrudnia ponad 100 osób. Oddział w Szczecinku wykonuje zarówno produkcję katalogową jak i nietypowe zlecenia na specjalne zamówienie klienta.

Podstawowym celem wdrożenia systemu Impuls BPSC jest usprawnienie zarządzania spółką i kontrola procesów produkcyjnych pod kątem powstawania kosztów. System ma za zadanie wpłynąć na poprawę obsługi rosnącego grona klientów INSGRAF poprzez możliwość precyzyjnego określania ich potrzeb oraz terminów realizacji zamówień.
W pierwszej kolejności we wszystkich oddziałach firmy wdrożone zostaną moduły finansowo-księgowe, kadrowo-płacowe, środków trwałych, gospodarki materiałowej, dystrybucji oraz CRM. Rozpoczęcie eksploatacji tych aplikacji planowane jest na początek kwietnia 2003 r.

Kolejnym etapem będzie wdrożenie w zakładzie w Szczecinku ostatniego modułu – produkcyjnego. Kompleksowo system będzie obsługiwał całą firmę jesienią tego roku. Serwer zlokalizowany będzie w Szczecinku. Praca z systemem w siedzibie firmy oraz w oddziałach w Warszawie i Gliwicach odbywać się będzie z wykorzystaniem sieci Internet.
Wdrożenia systemu Impuls BPSC w spółce INSGRAF jest kolejną instalacją pakietu w branży meblarskiej. Do klientów BPSC należą już m.in. Kler (producent mebli wypoczynkowych), Nomet (producent akcesoriów meblowych i okuć budowlanych), Enkev (producent materacy) oraz Stanbor (producent mebli).

http://www.bpsc.com.pl

Sylwester KozakMeblowy Impuls BPSC

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.