Media Summit

Opublikowano: 18 listopada 2010. Kategoria: Patronaty. Tagi:

W imieniu MM Conferneces mamy przyjemność zaprosić do wzięcia udziału w III Edycji Kongresu Media Summit. Kongres odbędzie się w dniach 23-24 Listopada 2011 r. w hotelu Hilton w Warszawie.

Kongres Media Summit to stały element kalendarza kluczowych spotkań rynku telekomunikacyjnego i mediów w Polsce. Jest prestiżowym spotkaniem skierowanym do najwyższej kadry menedżerskiej, która podąża za najnowszą wiedzą związaną z rozwojem rynku w Polsce i w krajach europejskich. Wybitne, międzynarodowe grono zaproszonych gości gwarantuje najwyższy poziom merytoryczny konferencji, a poruszane zagadnienia dotyczą najistotniejszych problemów rynku mediów i telekomunikacyjnego w kontekście zmian w prawie i trendach w kraju i Europie. Przykładowe z poruszanych zagadnień to:

  • Zagospodarowanie dywidendy cyfrowej – ostatnie rozstrzygnięcie
  • Przetarg na częstotliwości i jego implikacje dla rynku
  • Must-carry i must-offer w nowych warunkach cyfrowych
  • Telewizja 3D – ślepa uliczka czy telewizyjna rewolucja?
  • Cyfryzacja archiwów filmowych i telewizyjnych – wpływ na media cyfrowe
  • Rozwój technologii mobilnych i ich wpływ na media.

Wśród zaproszonych gości, panelistów, prelegentów zaprosiliśmy przedstawicieli takich instytucji i firm jak: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Ministerstwo Infrastruktury, Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, UKE, Filmoteka Narodowa, Narodowe Archiwum Cyfrowe, Council for Broadcasting and Retransmission of the Slovak Republic , Associations of Commercial Television in Europe, KIGEiT, Polsat, TVN, P4, Have, ADB, Polska Telefonia Cyfrowa, TP Emitel, Polskie Sieci Nadawcze, Dialog, 4Fun TV etc.

Media Summit 1

Więcej informacji znajdą Państwo na stronie:

http://www.mmcpolska.pl/media/system/pdf/Media_Summit_STiM.pdf

Dawid ZarazińskiMedia Summit

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.