Media Contacts, interaktywny oddział firmy Media Planning Group (MPG), rozpoczyna swoją działalność w Niemczech. Polski oddział Media Contacts widzi w tym wydarzeniu szansę na przeniesienie współpracy z klientami obsługiwanymi w Niemczech również na rynek polski.
Wraz z otwarciem biura w Niemczech, Media Contacts zakończył proces wchodzenia na czołowe rynki europejskie, co pozwoli firmie oferować usługi w całej Europie. Media Contacts zajmuje już czołowe pozycje na takich rynkach jak Polska, Wielka Brytania, Francja, Hiszpania, Holandia i Portugalia.
Laudi Kinderman, MPG Schmitter’s Managing Director stwierdza: „Bardzo doceniamy rozpoczęcie działalności przez Media Contacts w Niemczech. Dobra reputacja, wiedza i narzędzia używane przez sieć Media Contacts na skalę międzynarodową będą niezwykle korzystne dla dalszego podwyższania jakości i wyników działalności w Niemczech. Wejście na rynek odbywa się w odpowiednim czasie, jako że segment on-line w Niemczech wykazuje bardzo obiecującą tendencję wzrostową wobec ogólnego zastoju na rynku mediów”.
Maria Luisa Francoli, CEO w Media Contacts stwierdza: „Bardzo cieszymy się z otwarcia biura Media Contacts w Niemczech. Fakt, że możemy to zrobić przy współpracy z firmą MPG Schmitter jest ogromną szansą dla naszej firmy. Dołożymy wszelkich starań, żeby dostarczyć klientom MPG Schmitter wysokiej jakości usług on-line.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.