MediStore to internetowy sklep medyczny z ofertą usług i pakietów dla pacjentów. Serwis, wdrożony w 2015 roku przez Medicover Polska we współpracy z Divante z Grupy OEX, obecnie zyskał nowe oblicze.
MediStore.pl to medyczny marketplace, gdzie pacjenci mogą odszukać usługi medyczne zgodne z ich potrzebami. Jest także bazą wiedzy, zawierającą opisy usług, zalecenia i przeciwwskazania do poszczególnych zabiegów oraz płynące z nich korzyści. Jak przekonują właściciele, przychody portalu rosną o ponad 100 proc. rocznie.
W oparciu o swoje doświadczenia, Medicover Polska zdecydował się na rozszerzenie platformy. Efektem prac jest nowy serwis, oferujący kilkanaście typów usług – od wizyt u specjalistów, poprzez badania i screeningi stanu zdrowia, aż po abonamenty medyczne. W nowej wersji portalu dostępna jest pełna oferta Medicover, a więc m.in. usługi stomatologiczne, optyczne i optometryczne, z zakresu ortopedii i medycyny sportowej, a także programy opieki nad osobami starszymi.
Na początkowym etapie prac szczególną rolę odegrały opinie oraz sugestie naszych pacjentów i klientów. Powstanie koncepcji nowego serwisu MediStore poprzedziły dogłębne badania w oparciu o prototypy. Tworząc makiety nowej platformy, wzięliśmy pod uwagę przede wszystkim analizę potrzeb pacjentów i wymagania rynku. Naszym celem było ułatwienie dostępu do świadczonych przez nas usług, dlatego wiele uwagi poświęciliśmy intuicyjności i funkcjonalności serwisu z perspektywy użytkownika. Dzięki sugestiom naszych pacjentów m.in. uprościliśmy nazewnictwo oraz opracowaliśmy proces zakupu, który jest najbardziej naturalny dla użytkownika – mówi Marzena Kołoszczyk, Dyrektor sprzedaży ds. rynku masowego Medicover Polska.
Za pośrednictwem MediStore klienci mają możliwość zakupu wybranej usługi lub pakietu, rezerwacji terminu wizyty oraz dokonanie płatności online. System posiada również opcję geolokalizacji, ułatwiającą wybór najbliższych placówek. MediStore zyskał również nowy layout oraz nawigację. Strona jest w pełni responsywna. Za projekt i wdrożenie zmian odpowiada spółka Divante, która pracowała także nad budową pierwszej wersji serwisu.
Projekt realizowany dla Medicover Polska od samego początku był dużym wyzwaniem. Realizacja systemu sprzedaży online usług medycznych wiązała się z koniecznością nowatorskiego podejścia oraz sprostaniu wszelkim wymogom prawnym. Cieszy nas kolejny krok wykonany wspólnie z zespołem Medicover Polska, tym bardziej, że efekty naszej kilkuletniej współpracy przekładają się liniowo na wzrost sprzedaży online – mówi Maciej Borkowicz, Project Manager po stronie Divante.
MediStore jest zintegrowany z wewnętrznym systemem informatycznym Medicover. Administratorzy portalu mają możliwość automatycznego zarządzania cenami oraz beneficjentami MediStore. We wdrożenie projektu zaangażowany był zespół złożony z analityków, specjalistów User Experience oraz programistów Divante. Obecnie trwają prace nad implementacją kolejnych usprawnień serwisu, mających na celu m.in. optymalizację konwersji, ścieżki zakupowej oraz skrócenie liczby kroków do umówienia wizyty.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.