Gazeta.pl jako pierwszy polski portal wprowadza do swojej oferty nowy rodzaj bannera reklamowego o rozmiarach 300×600 pikseli. „Megabanner”, który jest ponad sześciokrotnie większy od tradycyjnego bannera 486×60, jest obecnie największym bannerem reklamowym w polskim Internecie. Pierwszą firmą, która zdecydowała się na wykorzystanie tego nośnika reklamowego do swojej kampanii jest Telekomunikacja Polska SA.
„Megabanner” zmienia oblicze kampanii reklamowych w internecie. Przygotowując naszą ofertę wzorowaliśmy się na rozwiązaniach „New York Timesa”, który jako pierwszy na świecie, wiosną tego roku, zastosował na stronach serwisu NYT.com wielkie formaty bannerów, zajmujące niemal pół ekranu – mówi Paweł Wujec, zastępca dyrektora portalu Gazeta.pl.
Cechą „Megabannera” jest publikowanie go na stronie artykułowej w otoczeniu treści redakcyjnych. Dzięki temu nie zasłania on informacji, do których użytkownik chce dotrzeć, jak to się dzieje w przypadku np. pop-up’a.
„Megabanner” powstał przede wszystkim z myślą o wizerunkowych kampaniach reklamowych. Z badań wynika, że wielkość bannera ma pozytywny wpływ na jego skuteczność marketingową. Dzięki niestandardowym rozmiarom oraz bezpośredniej styczności z treścią artykułu kampanie realizowane przy użyciu „Megabannerów” będą cieszyły się dużą skutecznością. Ta forma reklamy już na starcie cieszy się dużym zainteresowaniem. Mamy klientów na kilka następnych kampanii z wykorzystaniem „Megabannera” – podkreśla Agnieszka Kukuła, dyrektor sprzedaży internetowej w portalu Gazeta.pl
Telekomunikacja Polska SA zakupiła kilkaset tysięcy odsłon „Megabannera”. Został on wykorzystany do promowania Pakietów Internetowych TP. Kampania TP SA będzie trwała w portalu Gazeta.pl przez cały sierpień.
Zdecydowaliśmy się na wykorzystanie, zaproponowanej przez Gazeta.pl, innowacyjnej formy reklamy, gdyż nietypowy format bannera oraz jego rozmiary sprawiają, że użytkownik portalu ma dłuższy kontakt z reklamą. Dzięki temu bennerowi jest możliwy elegancki wizerunkowo przekaz – twierdzi Paweł Bodzon, Brand Manager Pakietów Internetowych TP.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.