W ofercie portalu znajduje się 8 tysięcy produktów, pogrupowane są w 150 kategoriach, należących do czterech działów: AGD, RTV, FOTO oraz BIURO. Można w nim znaleźć 98% produktów dostępnych na polskim rynku. Megamedia.pl współpracuje wyłącznie z renomowanymi producentami. Obecnie sprzedaje sprzęt 50 producentów takich, jak: Bosh, Candy, Panasonic, Olympus, Canon, czy LG Electronis. Ambicją młodego i prężnie działającego zespołu jest stworzenie w okresie 2 lat największego wirtualnego sklepu w branży AGD i RTV oraz nowej jakości w polskim handlu internetowym. Wypromowanie silnej marki pomoże skutecznie konkurować z zagranicznymi gigantami internetowymi, którzy szykują się do wejścia na polski rynek.
Sklep Megamedia.pl wyróżnia się na tle konkurencji w Polsce posiadaniem nowoczesnego Centrum Telefonicznej Obsługi Klienta (Call Center). Kontakt telefoniczny z konsultantem jest integralną częścią systemu sprzedaży. Dla klientów, którzy nie są biegli w obsłudze komputera infolinia może służyć do negocjacjowania cen oraz składania zamówień. Internauci mają dodatkowe udogodnienia: mogą wyszukać produkt, wirtualnie negocjować ceny, jak również klasycznie targowć się z konsultantem, a następnie zakupić wybrany towar.
W momencie dostawy do domu każdy klient przed zapłatą może dokładnie obejrzeć zawartość zamówionej przesyłki. 'Naszym celem było stworzenie takiej platformy, która umożliwiłaby kupowanie produktów on-line bezpiecznie i bez ryzyka. Naszym zdaniem nowy system dostawy zamówienia tworzy nową jakość w sprzedaży internetowej i przełamuje istniejące obawy przy robieniu zakupów w sieci. Chcemy przekonać, że taka forma zakupów jest bezpieczna, wygodna i daje dużo oszczędności.’ mówi Piotr Perkowski – prezes i współzałożyciel Megamedia.pl.
Do tej pory sklep zrealizował ponad 1000 zamówień, sprzedał 2 tysiące produktów. W ostatnich 3 miesiącach dynamika sprzedaży wzrastała każdego miesiąca o około 32 %. Oglądalność sklepu wzrasta o 40 – 50 % każdego miesiąca. Spółka zamierza do końca br. powiększyć ofertę do 10 tysięcy produktów oraz rozszerzyć współpracę o 20 kolejnych producentów i importerów sprzętu, stając się największym mega portalem pod względem ilości oferowanych artykułów. System sprzedaży internetowej został napisany specjalnie dla potrzeb firmy.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.