W ofercie portalu znajduje się 8 tysięcy produktów, pogrupowane są w 150 kategoriach, należących do czterech działów: AGD, RTV, FOTO oraz BIURO. Można w nim znaleźć 98% produktów dostępnych na polskim rynku. Megamedia.pl współpracuje wyłącznie z renomowanymi producentami. Obecnie sprzedaje sprzęt 50 producentów takich, jak: Bosh, Candy, Panasonic, Olympus, Canon, czy LG Electronis. Ambicją młodego i prężnie działającego zespołu jest stworzenie w okresie 2 lat największego wirtualnego sklepu w branży AGD i RTV oraz nowej jakości w polskim handlu internetowym. Wypromowanie silnej marki pomoże skutecznie konkurować z zagranicznymi gigantami internetowymi, którzy szykują się do wejścia na polski rynek.
Sklep Megamedia.pl wyróżnia się na tle konkurencji w Polsce posiadaniem nowoczesnego Centrum Telefonicznej Obsługi Klienta (Call Center). Kontakt telefoniczny z konsultantem jest integralną częścią systemu sprzedaży. Dla klientów, którzy nie są biegli w obsłudze komputera infolinia może służyć do negocjacjowania cen oraz składania zamówień. Internauci mają dodatkowe udogodnienia: mogą wyszukać produkt, wirtualnie negocjować ceny, jak również klasycznie targowć się z konsultantem, a następnie zakupić wybrany towar.
W momencie dostawy do domu każdy klient przed zapłatą może dokładnie obejrzeć zawartość zamówionej przesyłki. 'Naszym celem było stworzenie takiej platformy, która umożliwiłaby kupowanie produktów on-line bezpiecznie i bez ryzyka. Naszym zdaniem nowy system dostawy zamówienia tworzy nową jakość w sprzedaży internetowej i przełamuje istniejące obawy przy robieniu zakupów w sieci. Chcemy przekonać, że taka forma zakupów jest bezpieczna, wygodna i daje dużo oszczędności.’ mówi Piotr Perkowski – prezes i współzałożyciel Megamedia.pl.
Do tej pory sklep zrealizował ponad 1000 zamówień, sprzedał 2 tysiące produktów. W ostatnich 3 miesiącach dynamika sprzedaży wzrastała każdego miesiąca o około 32 %. Oglądalność sklepu wzrasta o 40 – 50 % każdego miesiąca. Spółka zamierza do końca br. powiększyć ofertę do 10 tysięcy produktów oraz rozszerzyć współpracę o 20 kolejnych producentów i importerów sprzętu, stając się największym mega portalem pod względem ilości oferowanych artykułów. System sprzedaży internetowej został napisany specjalnie dla potrzeb firmy.
Wpisy promowane
- Oferta agencji kreatywnych. 3 elementy, na które warto zwrócić uwagęMarketing internetowy daje nam niemal nieograniczone możliwości promowania własnych produktów i usług. Warto wykorzystać je rozsądnie, zaczynając od podstaw, czyli ...
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Dochodowa, ale czasochłonna – jak wygląda praca twórcy kursów internetowych?Według danych Skill Scouter, rynek nauki online od 2000 do 2022 roku wzrósł ponad dziewięciokrotnie. Sprzedaż kursów internetowych staje się ...
- Mastercard przedstawia Shopping Muse – osobistego asystenta zakupów nowej generacjiMastercard wprowadza na rynek Shopping Muse – zaawansowane narzędzie oparte na generatywnej sztucznej inteligencji, które zrewolucjonizuje sposób, w jaki konsumenci ...
- Rekordowa liczba firm zarejestrowanych w branżach szkoleń, eventów oraz konferencjiW tym roku firmy związane z szeroko rozumianym konsultingiem oraz organizacją wydarzeń przeżywają okres dynamicznego wzrostu. Dun & Bradstreet Poland ...
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.