Megamedia.pl sponsorem świątecznego konkursu

Opublikowano: 21 grudnia 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Udziałem w konkursie wydawnictwa Murator ’Wielka Świąteczna Gala Prezentów', wrocławska firma megamedia.pl rozpoczęła ogólnopolską kampanię promocyjną. Portal handlowy, jako główny sponsor, ufundował nagrodę – 42 calowy telewizor- najnowszy model RZ-42PX11 marki LG Electronics. Telewizor posiada obraz oparty na technologii XD Engine, a czarny frontowy panel podkreśla wyrafinowaną stylistykę. W skład zestawu wchodzi tuner, głośniki i podstawa stolikowa. Wartość nagrody wynosi 16 999 PLN.

Udział w konkursie może wziąść każdy, kto wejdzie do serwisu muratordom.pl i wypełni internetowy formularz, odpowiadając na 2 pytania. Konkurs trwa do 15. stycznia 2005 roku. Laureaci konkursu zostaną wybrani przez zespół redakcyjny Muratora, a lista zwycięzców zostanie wymieniona na stronach konkursu do 31.01.2005 roku.

Na rok 2005 portal handlowy Megamedia.pl zaplanował kampanię promocyjną, które obejmie akcję informacyjną w prasie ogólnopolskiej i regionalnej oraz reklamę bilboardową. W roku ubiegłym portal promował się jedynie w Internecie. Kolejnym krokiem jest wyjście z Internetu i pozyskanie nowych klientów, którzy dotychczas kupowali jedynie w sklepach detalicznych.

'O tym, że w Internecie można kupić płyty CD, filmy i książki wie już niemal każdy. O zakupie lodówki, pralki czy telewizora wie jeszcze stosunkowo mało osób. Dlatego tworzymy kampanię promocjną, której celem ma być wylansowanie 'gabarytowych' zakupów oraz marki handlowej www.megamedia.pl, która wkrótce ma być bezpośrednio kojarzona z bezpiecznymi zakupami online sprzętu domowego.' – mówi Krzysztof Mikee, wiceprezes megamedia.pl Jednocześnie będzie kontynuowana akcja mailingowa, będąca podstawowym internetowym narzędziem komunikacji z obecnymi i potencjalnymi klientami sklepu.

http://www.megamedia.pl

Sylwester KozakMegamedia.pl sponsorem świątecznego konkursu

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.