Udziałem w konkursie wydawnictwa Murator ’Wielka Świąteczna Gala Prezentów’, wrocławska firma megamedia.pl rozpoczęła ogólnopolską kampanię promocyjną. Portal handlowy, jako główny sponsor, ufundował nagrodę – 42 calowy telewizor- najnowszy model RZ-42PX11 marki LG Electronics. Telewizor posiada obraz oparty na technologii XD Engine, a czarny frontowy panel podkreśla wyrafinowaną stylistykę. W skład zestawu wchodzi tuner, głośniki i podstawa stolikowa. Wartość nagrody wynosi 16 999 PLN.
Udział w konkursie może wziąść każdy, kto wejdzie do serwisu muratordom.pl i wypełni internetowy formularz, odpowiadając na 2 pytania. Konkurs trwa do 15. stycznia 2005 roku. Laureaci konkursu zostaną wybrani przez zespół redakcyjny Muratora, a lista zwycięzców zostanie wymieniona na stronach konkursu do 31.01.2005 roku.
Na rok 2005 portal handlowy Megamedia.pl zaplanował kampanię promocyjną, które obejmie akcję informacyjną w prasie ogólnopolskiej i regionalnej oraz reklamę bilboardową. W roku ubiegłym portal promował się jedynie w Internecie. Kolejnym krokiem jest wyjście z Internetu i pozyskanie nowych klientów, którzy dotychczas kupowali jedynie w sklepach detalicznych.
'O tym, że w Internecie można kupić płyty CD, filmy i książki wie już niemal każdy. O zakupie lodówki, pralki czy telewizora wie jeszcze stosunkowo mało osób. Dlatego tworzymy kampanię promocjną, której celem ma być wylansowanie 'gabarytowych’ zakupów oraz marki handlowej www.megamedia.pl, która wkrótce ma być bezpośrednio kojarzona z bezpiecznymi zakupami online sprzętu domowego.’ – mówi Krzysztof Mikee, wiceprezes megamedia.pl Jednocześnie będzie kontynuowana akcja mailingowa, będąca podstawowym internetowym narzędziem komunikacji z obecnymi i potencjalnymi klientami sklepu.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.