„Odsłony mobilne” oraz „Odsłony zagraniczne” to dwa nowe wskaźniki, które pojawią się w wynikach Megapanel PBI/Gemius za marzec 2011. Ponadto, do prezentowanych w badaniu odsłon użytkowników dołączone zostaną, nieuwzględnione wcześniej, odsłony non-cookie. Powyższe zmiany są kolejnym krokiem na drodze do uzyskania lepszego obrazu internetu mobilnego w Polsce.
Dzięki dodanemu do badania Megapanel PBI/Gemius wskaźnikowi „Odsłony mobilne”, dla każdej z witryn objętych audytem site-centric dostępne będą informacje na temat liczby odsłon wykonanych za pomocą urządzeń mobilnych, takich jak telefony komórkowe, smartfony, tablety i inne tego typu urządzenia przenośne, oraz ich udziału w odsłonach krajowych. Możliwość tworzenia rankingów węzłów o największym udziale tych odsłon, pozwoli dokładniej śledzić popularność witryn przeznaczonych na urządzenia mobilne oraz podejmować decyzje o inwestycji w tę gałąź marketingu.
– Wobec rosnącej popularności urządzeń przenośnych, coraz ważniejsze staje się określenie, jaki udział w rynku ma w Polsce internet mobilny. Dzięki zastosowaniu w badaniu Megapanel PBI/Gemius omawianych rozwiązań, lepiej poznamy preferencje tych internautów, którzy korzystają z sieci przez urządzenia przenośne, stając się tym samym ‘mobinautami’. – komentuje Andrzej Garapich, prezes PBI.
W najnowszych publikowanych danych za marzec 2011, do ogólnej liczby odsłon dodane zostaną odsłony non-cookie z Polski, które pozwolą na uzyskanie pełnej informacji o ruchu w internecie z przeglądarek oraz urządzeń nie akceptujących cookies. Urządzenia te to między innymi: telefony z wyłączoną obsługą cookie, urządzenia GPS, konsole, przeglądarki pracujące w trybie prywatnym. Odsłony non-cookie rejestrowane są także w przypadku własnych ustawień użytkownika powodujących na przykład blokowanie third-party cookies i blokowanie cookies z danej domeny. Powyższe uzupełnienie jest istotne przy pomiarze odsłon z urządzeń mobilnych, w których odsetek odsłon non-cookie jest znacznie wyższy niż w przypadku ruchu z komputerów stacjonarnych lub laptopów.
Za pomocą wskaźnika: „Odsłony zagraniczne ogółem” badanie rozszerzone zostanie o dane dotyczące ruchu zagranicznego, wcześniej nie prezentowane w wynikach.
Ranking top 10 grup domen i domen niezgrupowanych według liczby „Odsłon mobilnych” z badania Megapanel PBI/Gemius za marzec 2011. W zestawieniu uwzględnione są jedynie witryny objęte audytem site-centric.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.