Andrzej Garapich

Rozszerzenie PBI

Po trwających ponad rok przygotowaniach Polskie Badania Internetu rozszerzają grono wspólników o pięć spółek: GG Network, MURATOR, Polskapresse, Redefine oraz Ringier Axel Springer Polska. Cały proces zostanie sfinalizowany do końca sierpnia 2011.

Megapanel rozszerzony o pomiar internetu mobilnego

„Odsłony mobilne” oraz „Odsłony zagraniczne” to dwa nowe wskaźniki, które pojawią się w wynikach Megapanel PBI/Gemius za marzec 2011. Ponadto, do prezentowanych w badaniu odsłon użytkowników dołączone zostaną, nieuwzględnione wcześniej, odsłony non-cookie.

PBI prezentuje efekty konsultacji branżowych

PBI zaprezentowało oczekiwania branży wobec badania polskiego internetu. Dokument stanowi efekt prac sześciu grup roboczych, utworzonych i działających w ramach konsultacji branżowych nad najlepszym dla rynku badaniem internetu w Polsce.

Zmiany w Megapanelu już od najbliższych wyników

Zgodnie z zapowiedzią, od wyników za styczeń 2010, zaczną obowiązywać zmiany w prezentacji wyników badania Megapanel PBI/Gemius. Obejmują one wprowadzenie trzech nowych wskaźników, modyfikację zakresu prezentowania danych dla witryn audytowanych i nieaudytowanych oraz prezentacji danych dla aplikacji.

PBI proponuje zmiany na rynku badań internetu w Polsce

Zmiana rozwiązań na bardziej czytelne dla całego rynku reklamowego oraz dostosowanie metodologii badań polskiego internetu do światowych standardów to jedne z najważniejszych postulatów, które wysuwa spółka Polskie Badania Internetu.

Przewiń do góry