MELO.PL poszerza ofertę

Opublikowano: 11 stycznia 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Na podstawie umowy z wytwórnią SP Records stworzony przez INTERIA.PL sklep z muzyką online (melo.pl) wzbogacił się o kolejne nagrania. Dzięki nawiązanej współpracy w MELO.PL przybyło 46 nowych płyt, czyli około 700 utworów.

Począwszy od 7 stycznia 2005 r. w MELO.PL dostępna jest prawie cała dyskografia Kazika Staszewskiego. MELO.PL sprzedaje zarówno płyty solowe tego artysty, jak i nagrane przez jego zespoły. Do nabycia są dokonania Kazika Staszewskiego we wszystkich jego wcieleniach, takich jak Kazik, Kaenżet, Kazik na Żywo, El Dupa czy Kult.

Pojedynczo można nabywać utwory z płyty ’12 groszy’. Pozostałe wydawnictwa, w tym także ostatni dwupłytowy album ‚Czterdziesty pierwszy’, dostępne są tylko w całości, ale za to w bardzo atrakcyjnych cenach (już od 19,99 zł).

Oprócz nagrań Kazika Staszewskiego w MELO.PL pojawiły się ostatnio nagrania takich formacji jak: Kaliber 44, Pidżama Porno, Abra dAb, Gang Olsena (wraz z ich najnowszą płytą, na której gościnnie wystąpił Krzysztof Krawczyk) i Magdy Steczkowskiej z zespołem Indigo.

http://www.melo.pl

Sylwester KozakMELO.PL poszerza ofertę

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.