Mercury Interactive optymalizuje aplikacje na platformie J2EE

Opublikowano: 30 maja 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Mercury Interactive Corporation (Nasdaq: MERQ), producent rozwiązań do optymalizacji technologii biznesowych, ogłosił dostępność rozwiązań z pakietu Optane dla platformy Java 2 Enterprise Edition (J2EE). Rozwiązania umożliwiają optymalizowanie aplikacji stworzonych na platformie Java 2 Enterprise Edition (J2EE) oraz zarządzanie nimi. Dzięki temu możliwe jest podniesienie jakości aplikacji, zwiększenie wydajności i skalowalności oraz uproszczenie obsługi. Oferowane przez Mercury Interactive oprogramowanie pozwala obniżyć koszty i zmniejszyć ryzyko związane z wdrażaniem, obsługą i zarządzaniem aplikacjami na platformie Java.

Optane for J2EE obejmuje rozwiązania techniczne firmy Mercury Interactive oraz technologię diagnostyki wydajności opracowaną przez firmę Performant, Inc. Według Zohara Gilad’a, wiceprezesa ds. produktów w firmie Mercury Interactive: „W związku ze wzrostem roli platformy Java, coraz więcej przedsiębiorstw, dostawców oprogramowania i integratorów systemów koncentruje się na rozwiązaniach, umożliwiających optymalizowanie wydajności aplikacji J2EE”.

Według badań firmy analitycznej Gartner Group, ponad 70 procent przedsiębiorstw wykorzystuje platformę J2EE do tworzenia aplikacji. Cameron Haight, dyrektor ds. badań w Gartner Inc. powiedział: „Aby zapobiec złożoności zarządzania, przedsiębiorstwa powinny zacząć traktować zarządzanie platformą Java z perspektywy całego cyklu eksploatacji aplikacji, a nie zawężać się jedynie do samych operacji produkcyjnych”.

http://www.mercuryinteractive.com

Sylwester KozakMercury Interactive optymalizuje aplikacje na platformie J2EE

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.