Mercury Interactive Corporation, producent oprogramowania w zakresie optymalizacji automatycznych procesów biznesowych, oraz BEA Systems, jeden z największych na świecie producentów oprogramowania infrastruktury aplikacji, poinformowały o rozpoczęciu współpracy, której celem będzie ułatwienie przedsiębiorstwom pomiarów, maksymalizacji jakości i wydajności platformy BEA WebLogic Platform oraz lepszego i prostszego zarządzania nią. Klientom korzystającym z platformy BEA umożliwi to testowanie aplikacji oraz ich bezpieczne wdrażanie.
„Dzięki współpracy z Mercury Interactive nasi klienci otrzymają możliwość optymalizacji wydajności procesów gospodarczych opartych na platformie WebLogic podczas całego cyklu eksploatacji aplikacji, począwszy od testowania i dostrajania jakości poprzedzającego wdrożenie, aż po zarządzanie wydajnością w okresie użytkowania,” powiedział Scott Edgington, wiceprezes i dyrektor działu ds. partnerów w zakresie oprogramowania, BEA Systems.
Opracowane przez Mercury Interactive i BEA Systems rozwiązania zostaną zaprezentowane na spotkaniu Business Technology Optimization Executive Summit, które odbędzie się 14 maja 2003 r. w Nowym Jorku.
http://www.mercuryinteractive.com
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.