Mercury Interactive, jeden z największych producentów rozwiązań do optymalizacji technologii biznesowych, poinformował, że jego działy pomocy technicznej po raz kolejny otrzymały prestiżowy certyfikat SCP (Support Center Practices). Wyróżnienie zostało przyznane w uznaniu bardzo dobrej jakości usług oferowanych przez Mercury Interactive. Mercury Interactive uzyskał certyfikat SCP już po raz piąty z kolei w Ameryce Północnej i po raz drugi w Europie.
„W swoich działaniach koncentrujemy się przede wszystkim na potrzebach klientów. Naszym głównym celem jest wyznaczanie jak najlepszych standardów obsługi klienta w sektorze oprogramowania dla przedsiębiorstw,” powiedział Patrick Saeger, wiceprezes działu pomocy technicznej w Mercury Interactive.
Certyfikat Support Center Practices jest przyznawany poszczególnym firmom na podstawie ich działań w zakresie pomocy technicznej. Analiza działalności jest wykonywana według bardzo wysokich standardów wydajności, opracowanych z uwzględnieniem najlepszych doświadczeń praktycznych. Przyznany certyfikat SCP jest wyróżnieniem uznawanym w skali międzynarodowej, opracowanym przez stowarzyszenie Service & Support Professionals Association (SSPA) – organizację specjalistów, zajmujących się pomocą techniczną i serwisem oprogramowania, oraz firmę Service Strategies. Otrzymanie certyfikatu SCP jest poprzedzone przeprowadzeniem kompleksowego audytu mającego na celu sprawdzenie, czy dana firma spełnia biznesowe wymagania i kryteria szczegółowo określone w programie. Firmy starające się o ponowne uzyskanie certyfikatu muszą wykazać podczas corocznych audytów, że cały czas utrzymują wysoką jakość prowadzonej działalności.
„Mercury Interactive zajmuje pozycję lidera w zakresie wysokiej jakości usług związanych z pomocą techniczną w skali globalnej,” powiedział Greg Coleman, wiceprezes firmy Service Strategies. „Wykonany przez nas audyt pokazał, że firma oferuje najnowocześniejsze usługi internetowe, co niewątpliwie przekłada się na zadowolenie jej klientów.”
http://www.mercuryinteractive.com
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.