Mercury Interactive wyróżniony

Opublikowano: 3 marca 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Mercury Interactive, jeden z największych producentów rozwiązań do optymalizacji technologii biznesowych, poinformował, że jego działy pomocy technicznej po raz kolejny otrzymały prestiżowy certyfikat SCP (Support Center Practices). Wyróżnienie zostało przyznane w uznaniu bardzo dobrej jakości usług oferowanych przez Mercury Interactive. Mercury Interactive uzyskał certyfikat SCP już po raz piąty z kolei w Ameryce Północnej i po raz drugi w Europie.

„W swoich działaniach koncentrujemy się przede wszystkim na potrzebach klientów. Naszym głównym celem jest wyznaczanie jak najlepszych standardów obsługi klienta w sektorze oprogramowania dla przedsiębiorstw,” powiedział Patrick Saeger, wiceprezes działu pomocy technicznej w Mercury Interactive.

Certyfikat Support Center Practices jest przyznawany poszczególnym firmom na podstawie ich działań w zakresie pomocy technicznej. Analiza działalności jest wykonywana według bardzo wysokich standardów wydajności, opracowanych z uwzględnieniem najlepszych doświadczeń praktycznych. Przyznany certyfikat SCP jest wyróżnieniem uznawanym w skali międzynarodowej, opracowanym przez stowarzyszenie Service & Support Professionals Association (SSPA) – organizację specjalistów, zajmujących się pomocą techniczną i serwisem oprogramowania, oraz firmę Service Strategies. Otrzymanie certyfikatu SCP jest poprzedzone przeprowadzeniem kompleksowego audytu mającego na celu sprawdzenie, czy dana firma spełnia biznesowe wymagania i kryteria szczegółowo określone w programie. Firmy starające się o ponowne uzyskanie certyfikatu muszą wykazać podczas corocznych audytów, że cały czas utrzymują wysoką jakość prowadzonej działalności.

„Mercury Interactive zajmuje pozycję lidera w zakresie wysokiej jakości usług związanych z pomocą techniczną w skali globalnej,” powiedział Greg Coleman, wiceprezes firmy Service Strategies. „Wykonany przez nas audyt pokazał, że firma oferuje najnowocześniejsze usługi internetowe, co niewątpliwie przekłada się na zadowolenie jej klientów.”

http://www.mercuryinteractive.com

Sylwester KozakMercury Interactive wyróżniony

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.