Poznańska agencja interaktywna Merix nawiązała współpracę z potentatem medialnym Independent News & Media (wydawca m.in „The Independent”). Globalny koncern z Wielkiej Brytanii zdecydował powierzyć agencji stworzenie kolejnych wersji on-line swoich dzienników.
Independent News & Media jest wiodącym wydawcą i grupą mediową (ponad 180 tytułów prasowych i 130 stacji radiowych), z oddziałami w Australii, Indiach, Irlandii, Nowej Zelandii i Wielkiej Brytanii.
Agencja Merix odpowiadała m.in. za prace koderskie przy projektach graficznych serwisów Irish Independent oraz The Independent. Kontrakt zakładał również konsultacje z dziedziny użyteczności oraz dostępności stron internetowych. Optymalizacja nowej architektury informacji pozwoliła zapewnić użytkownikom wygodne dotarcie do poszukiwanych zasobów, usprawnić nawigację po olbrzymiej strukturze serwisu oraz ułatwić przyswajanie treści artykułów. Obecnie wdrażany jest kolejny etap prac polegający na rozbudowie treści informacyjnych o dodatkowe elementy – podcasty, blogi i materiały video.
"Irish Independent oraz The Independent uczyniły krok w kierunku obowiązującego trendu Web 2.0 implementując rozwiązania pozwalające czytelnikom na agregację treści. Już teraz nowe serwisy umożliwiają subskrypcję kanałów RSS, korzystanie z rankingów najczęściej czytanych/przesyłanych treści, swobodne komentowanie publikacji oraz fotografii." – mówi Marcin Pyszora, Project Manager odpowiedzialny za projekt po stronie Merix.
Dzięki owocnej współpracy z Independent News & Media agencja Merix pozyskała budżet kolejnego projektu. Tym razem będzie to zaprojektowanie od strony graficznej i funkcjonalnej serwisu internetowego dla irlandzkiego dziennika Evening Herald.
„Współpraca naszej firmy z potentatem medialnym jakim jest INM świadczy o tym, że nawet niewielkie polskie agencje interaktywne mają szanse pokazać się z bardzo dobrej strony poza rynkiem polskim. Kolejne nasze prace i wdrożenia dowodzą, że dla klientów zagranicznych ‘geografia’ tak naprawdę nie ma większego znaczenia – istotny natomiast jest profesjonalizm, kreatywne podejście i dobre relacje z Klientem” – wyjaśnia Sebastian Szaraniec Creative Art Director z Merix.
Wpisy promowane
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
- Mewa zaprezentuje na Targach SAWO w Poznaniu (23-25.04.2024) odzież roboczą, ochronną i ostrzegawczą dla przemysłu i rzemiosła oraz ofertę w zakresie artykułów bhpW dniach od 23-25 kwietnia b.r. firma Mewa obecna będzie na Międzynarodowych Targach Ochrony Pracy, Pożarnictwa i Ratownictwa SAWO w ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.