Uwzględniano kojarzone z nowymi technologiami firmy z Czech, Węgier, Polski i Słowacji (musiały mieć centralę w jednym z tych krajów) które w pierwszym analizowanym roku działalności (1999r.) osiągnęły przychody w wysokości minimum 50 tys. euro.
Zwyciężył polski sklep internetowy Merlin.pl, którego wartość sprzedaży w latach 1999-2003 zwiększyła się o 3542 proc.
Merlin znacząco wyprzedził drugą firmę w zestawieniu, węgierską Mimóza Communications działającą w branży oprogramowania (odnotowała wzrost przychodów rzędu 1924 proc.) oraz trzecią – czeską spółkę Logos (również oprogramowanie).
W pierwszej trzydziestce rankingu znalazło się jeszcze sześć firm z Polski (Internet Group, Advatech, PUP Spin, Winuel, BPSC, InfoVide i Safo).
W młodsztch spółkach (minimum trzy lata działalności) drugie miejsce zajęła internetowa agencja turystyczna Travelplanet.pl (1050 proc. wzrostu przychodów).
W czołowej piętnastce znalazły się z Polski firmy NetSprint.pl, Pracuj.pl, Wind Telekom, Digital One i Hoga.pl.
Gazeta Wyborcza
Wpisy promowane
- Jakie cechy powinna mieć skuteczna kampania PR?Dobrze zaplanowana kampania PR potrafi zdziałać cuda np. zbudować rozpoznawalność marki, poprawić jej wizerunek, wzmocnić relacje z klientami i przyciągnąć ...
- KSeF: jak nowy system e-faktur uprości twoją księgowość?Wprowadzenie obowiązku korzystania z Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF), który ma na celu uproszczenie i unifikację procesu fakturowania w całym kraju. ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!