Merlin.pl uruchomił listy życzeń w swoim sklepie internetowym. To pierwsza taka usługa w polskim e-commerce.
Merlin.pl daje swoim użytkownikom listy życzeń. Jest to darmowa usługa, która pozwala na tworzenie i dzielenie się z innymi osobami listami prezentów, które chcieliby otrzymać. Każdy użytkownik sklepu może z oferty Merlin.pl wybrać te produkty, które chciałby dostać i zamiast do koszyka, dodać je do listy życzeń, a listę udostępnić innym osobom.
Skąd pomysł na listę życzeń? Listy życzeń są bardzo popularną usługą na Zachodzie (ang. wish list), stosowaną przez tak duże sklepy, jak np. amerykański Amazon.com. Merlin.pl postanowił uruchomić podobną usługę w swoim sklepie.
Działania Merlin.pl konsekwentnie zmierzają w kierunku stworzenia bardziej funkcjonalnego i przyjaznego sklepu. Obecnie oferuje on ponad 380 tysięcy produktów z kategorii: książki, muzyka, filmy, multimedia, elektronika, zabawki, kosmetyki, artykuły do domu i ogrodu. Lista życzeń jest nie tylko innowacyjnym rozwiązaniem w polskim handlu internetowym, ale również ułatwieniem przy podejmowaniu decyzji zakupowych przez Klientów.
Jak to działa? Lista została zaprojektowana tak, aby korzystanie z niej było jak najprostsze. Wystarczy wybrać z oferty sklepu pożądane produkty i zgromadzić je na tematycznych listach związanych z określoną okazją. Następnie listę zawierającą ikony i linki produktów, należy wysłać e-mailem, poprzez udostępniony na stronie Merlin.pl formularz, do wybranych osób. Osoby, które otrzymają zaproszenie mogą klikając na wybrane z listy produkty dodać je do koszyka, złożyć zamówienie i wręczyć je osobiście lub przesłać do właściciela listy.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.